Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body


Sebalbn

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, tasior87 napisał(a):

Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. 

Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. 

Wydech 3 może być trochę za duży. 

Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować.

Mam wykres i na tych turbinach wykrecili w innym aucie 480 km i 603 niuta więc jestem dobrej myśli...

A co do coolera to tez bym wolał te boczne od Wagnera ale to kolejna kasa do wpakowania więc chyba na razie będzie ten co jest, zderzak się "dopasuje" :thumbup1: Zobaczymy jakie będą temperatury w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Sebalbn napisał(a):

Mam wykres i na tych turbinach wykrecili w innym aucie 480 km i 603 niuta więc jestem dobrej myśli...

A co do coolera to tez bym wolał te boczne od Wagnera ale to kolejna kasa do wpakowania więc chyba na razie będzie ten co jest, zderzak się "dopasuje" :thumbup1: Zobaczymy jakie będą temperatury w dolocie

Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tasior87 napisał(a):

Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm.

Tak tak wiem, nie chce przekraczać 600 NM, ja to będę zadowolony jak wypluje te 400km 

Jeszcze sporo rzeczy jest do zrobienia przy serwisie tego silnika jak już będzie wyciągnięty z budy ale na razie przepycham się z lakiernikiem bo prawdopodobnie czeka mnie ponowne lakierowanie auta, pojawiły się jakieś dziwne małe białe kropki na lakierze bazowym (pod klarem) i czekam na eksperta który oceni co tam się wydarzyło... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Sebalbn napisał(a):

Tak tak wiem, nie chce przekraczać 600 NM, ja to będę zadowolony jak wypluje te 400km 

Jeszcze sporo rzeczy jest do zrobienia przy serwisie tego silnika jak już będzie wyciągnięty z budy ale na razie przepycham się z lakiernikiem bo prawdopodobnie czeka mnie ponowne lakierowanie auta, pojawiły się jakieś dziwne małe białe kropki na lakierze bazowym (pod klarem) i czekam na eksperta który oceni co tam się wydarzyło... 

Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, tasior87 napisał(a):

Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ?

Tak, była 2 etapowa korekta lakieru, żeby wyciągnąć swirle z lakieru i powłoka gyeon cancoat evo, plus folia ppf pod klamki... Ale to wszystko dopiero po utwardzeniu się lakieru, bo auto wyjechało polakierowane w październiku 2023, przestało cała jesień i zimę w garażu i dopiero na początku sezonu zdecydowałem się na oddanie auta do chłopaków z detail  support...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...