kacyk44 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 (edytowane) Właśnie zjeżdzałem z trasy, silnik zgasł. Odpalałem ponownie występował problem z niskimi obrotami ok (700obrotów) po czym silnik zgasł i tak cały czas. dopiero gdy przytrzymałem go na rozruszniku samochod odpalił, jednak do 2tys miał muła, znów spadek obrotów przy hamowaniu silnik gaśnie. Dojechałem do domu jakoś(pozniej wpadnie na kompa) Teraz kwestia co to może być. Jakiś czujnik? Wtrysk? Podciśnienia? Edytowane 21 Stycznia 2019 przez kacyk44 zmiana tytułu
kacyk44 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 Problem rozwiązany. Przykładowe przyczyny jakie chodziły mi po głowie: -może coś z egr -filtr paliwa zapchany -wtryski\uszczelki pod wtryskami -vacum pompa Podjechałem pod komputer-jeden spec utwierdził mnie w przekonaniu o uszczelkach pod wtryskami oraz o vacum ewentualnie filtr paliwa. Jednak było mi mało informacji więc podjechałem w drugie miejsce na kompa. No i miałem racje, okazało się że mam rozregulowany rozrząd, zbyt duże odchyły 3-dopuszczalne max, a ja mialem po 5 nawet więc zdjęta obudowa rozrządu, a tam niespodzianka w postaci poluzowanego napinacza. Szczęście o tyle że po dokręceniu napinacza wszystkie pomiary komputera w normie. Jednak profilaktycznie trzeba wymienić rozrząd, dobrze że nie razem z głowicą:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się