Bartek12121212 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Witam odebralem pare dni temu moje 1.6 od mechanika glowica planowana nowa uszczelka rozrzad oleje itp powodem byly wypalone zawory na 2 cylinfrze i nadpalone na pozostalych. Moje pytanie brzmi stoje na swiatlach w lusterku jest bialy dym gdy tylko rusze znika mozliwe ze jestem przewrazliwiony i to przez temperature iteczenia ktora jest +- - 6 MAX - 12 czy cos sie znia dzieje po naprawie przejechane 150 km
Fwl7 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Jak olej i płyn? Ubywa? Wymieniłeś też pierścienie?
patryq633 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Według mnie to jednak przewrażliwienie. Jak nie zauważyłeś ubytków oleju lub płynu chłodzącego, auto pracuje normalnie to nie masz się czym przejmować. Przy takich temperaturach jakie są obecnie to normalne, u mnie jest tak samo. W układzie wydechowym zbiera się woda i jak silnik się rozgrzeje to po prostu zaczyna parować.
Fwl7 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Ogólnie 1.6 czy stary czy nowy to kopci w a4(para wodna)
patryq633 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 5 godzin temu, Fwl7 napisał: Ogólnie 1.6 czy stary czy nowy to kopci w a4(para wodna) Dokładnie tak jest jak piszesz, mojej mamy b5 1.6 ADP ma dokładnie tak samo i mój ALZ również i wszystko jest z nimi ok
Legion44 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Normalna sprawa nie ma się tutaj czym przejmować przy niskich jeszcze temperaturach to prawidłowy objaw sam posiadam ten silniczek a do tego z instalacją LPG i wtedy to jest biało a płynu nie ubywa więc to czysta para wodna Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now