Wosiu96 Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Witam. Mam a4 b7 2.0T o oznaczeniu BUL. W poniedziałek i piątek zdarzyła mi się 1-wszy raz dziwna sprawa z silnikiem. Za 1 razem gdy wracałem z pracy po przejechaniu 1.5KM na dojeździe do skrzyżowania, gdy się zatrzymałem silnik chodził bardzo dziwnie czyt. głośniej, falował na obrotach od 850 do 1100 i chodził bardzo dziwnie jak stary diesel, pracował mocno nierówno. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodził już normalnie. W piątek po przejechaniu 6 km i zatrzymaniu się dosłownie ta sama sytuacja tylko tutaj dopiero 2 zgaszenie silnika zadziałało. O dziwo przy tej sytuacji nie wyskakuje check engine ani nic podobnego. Dodam, że ostatnio od 1.5 tysiąca km audi zaczęła brać dużo oleju ( około 400-500 ml na 1000km ). Macie może pomysł co jest przyczyną takiego stanu? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Dev Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Godzinę temu, Wosiu96 napisał: Witam. Mam a4 b7 2.0T o oznaczeniu BUL. W poniedziałek i piątek zdarzyła mi się 1-wszy raz dziwna sprawa z silnikiem. Za 1 razem gdy wracałem z pracy po przejechaniu 1.5KM na dojeździe do skrzyżowania, gdy się zatrzymałem silnik chodził bardzo dziwnie czyt. głośniej, falował na obrotach od 850 do 1100 i chodził bardzo dziwnie jak stary diesel, pracował mocno nierówno. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodził już normalnie. W piątek po przejechaniu 6 km i zatrzymaniu się dosłownie ta sama sytuacja tylko tutaj dopiero 2 zgaszenie silnika zadziałało. O dziwo przy tej sytuacji nie wyskakuje check engine ani nic podobnego. Dodam, że ostatnio od 1.5 tysiąca km audi zaczęła brać dużo oleju ( około 400-500 ml na 1000km ). Macie może pomysł co jest przyczyną takiego stanu? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam olej zalewa swiece
iglako Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Ja bym sprawdził pierscienie przy nastawniku faz rozrzadu , są 3 i po latach lubią sie posypać . Objawy to nierówna praca na wolnych obrotach , trzęsie budą oraz olej może sie sączyc z nastawnika.
Dev Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 42 minuty temu, iglako napisał: Ja bym sprawdził pierscienie przy nastawniku faz rozrzadu , są 3 i po latach lubią sie posypać . Objawy to nierówna praca na wolnych obrotach , trzęsie budą oraz olej może sie sączyc z nastawnika. wymienia się nastawnik i podstawe
HOLMATRO Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 W dniu 2.02.2019 o 21:34, Dev napisał: olej zalewa swiece Niekoniecznie aż takie objawy by to dawało, mi przed remontem pił 1,5 l / 1000, świece miałem stare i zero objawow tego typu. Chociaż po rozmontowaniu świece były bardzo zniszczone przez oliwę.
Wosiu96 Posted February 4, 2019 Author Posted February 4, 2019 (edited) Sytuacja z rana znów po przyjechaniu do pracy. W weekend przy bardziej agresywniejszej jeździe nic się nie działo. Tutaj z rana spokojna jazda do 2 tyś. Obrotów. Tym razem obroty nie skakały ale dokładnie jest to opisywana sytuacja. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu tak samo chodził. Chodził przez 2 min tak i błędu nie wyrzuciło. Edit: Trzęsienie na filmie nie jest spowodowane ręka tylko praca silnika. Tak trzęsło, że buda cała chodziła, najlepiej widać na lusterku lewym Edited February 4, 2019 by Wosiu96
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now