Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Quattro w manualu czy automacie?


martinom17

Rekomendowane odpowiedzi

Forumowicze,

Czas rozstać się z moją Audiolą B8 FWD 2.0 TDi manual 2010r na rzecz napędu na cztery łapy (czyt. Quattro :D). Celuję w rocznik 2015 wersja B8 Lift 2.0 TDi 190 km lub B9 z tą samą jednostką napędową.

Mój dylemat polega na tym czy szukać Quattro w manualu czy w S-tronicu? Przeczytałem mnóstwo wątków  na forum i zaczynam mieć wątpliwości co do bezawaryjności automatów w tych nowych autach.

Drugie pytanie, to czy lepiej kupić B8 z końca produkcji czy już B9?

Z góry dziękuję za opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bral w aftomacie.

Masz jeszcze do wyboru 8-io biegowego tiptronica i szedlbym w tym kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, JawoR36 napisał:

Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą :)

Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien :polew:

27 lat to ja nawet nie mam ? Mi przejażdżka 500metrów po placu w ASO na fotelu pasażera podczas prezentacji pracy skrzyni DSG w nowym Crafterze wystarczyła by dołożyć do konfiguracji automat za 8k. Bajka. Do manuali wsiadam jak za karę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, martinom17 napisał:

Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp

Tip jest idiotoodporny.

Podstawowy serwis to olej i filtr na czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A B8 Lift występuję w ogóle w Tipie? Bo widzę tylko ogłoszenia z S-tronic lub Multi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba szykac, z tipem jest mniej problemow niz z s-tronikiem.

Kolega kupil jakis czas temu allroada, sprzedajacy zapewnial go ze to s-tronic a na.miejscu okazalo sie ze to 8 biegowy tip.

Przez co oczywiscie cena w dół :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev ale ten hp8 już nie jest taki jak te starsze zf. Ja osobiście polecam stronika nie taki straszny jak to malują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Q i automat (S-tronic) i nigdy bym go na manuala nie zamienil. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w 3,0 tdi a4 allroad występuje tylko s tronic,bo w ogłoszeniach nie widziałem innych? Co się najczęściej psuje i jakie to koszty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, 555porki napisał:

Dev mówisz, że lepszy tiptronic ? Jakie argumenty za ?

Mocna skrzynia, wiele zniesie, niska awaryjność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...