Jump to content
IGNORED

Quattro w manualu czy automacie?


Recommended Posts

Posted

Forumowicze,

Czas rozstać się z moją Audiolą B8 FWD 2.0 TDi manual 2010r na rzecz napędu na cztery łapy (czyt. Quattro :D). Celuję w rocznik 2015 wersja B8 Lift 2.0 TDi 190 km lub B9 z tą samą jednostką napędową.

Mój dylemat polega na tym czy szukać Quattro w manualu czy w S-tronicu? Przeczytałem mnóstwo wątków  na forum i zaczynam mieć wątpliwości co do bezawaryjności automatów w tych nowych autach.

Drugie pytanie, to czy lepiej kupić B8 z końca produkcji czy już B9?

Z góry dziękuję za opinie :)

Posted

Ja bym bral w aftomacie.

Masz jeszcze do wyboru 8-io biegowego tiptronica i szedlbym w tym kierunku

Posted

Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą :)

Posted
3 minuty temu, JawoR36 napisał:

Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą :)

Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien :polew:

Posted
Teraz, Dev napisał:

Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien :polew:

27 lat to ja nawet nie mam ? Mi przejażdżka 500metrów po placu w ASO na fotelu pasażera podczas prezentacji pracy skrzyni DSG w nowym Crafterze wystarczyła by dołożyć do konfiguracji automat za 8k. Bajka. Do manuali wsiadam jak za karę ?

Posted

Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp

Posted
6 minut temu, martinom17 napisał:

Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp

Tip jest idiotoodporny.

Podstawowy serwis to olej i filtr na czas

Posted

A B8 Lift występuję w ogóle w Tipie? Bo widzę tylko ogłoszenia z S-tronic lub Multi.

Posted

Trzeba szykac, z tipem jest mniej problemow niz z s-tronikiem.

Kolega kupil jakis czas temu allroada, sprzedajacy zapewnial go ze to s-tronic a na.miejscu okazalo sie ze to 8 biegowy tip.

Przez co oczywiscie cena w dół :decayed:

Posted

Dev ale ten hp8 już nie jest taki jak te starsze zf. Ja osobiście polecam stronika nie taki straszny jak to malują.

Posted

Mam Q i automat (S-tronic) i nigdy bym go na manuala nie zamienil. 

Posted

Czy w 3,0 tdi a4 allroad występuje tylko s tronic,bo w ogłoszeniach nie widziałem innych? Co się najczęściej psuje i jakie to koszty?

  • 1 year later...
Posted
W dniu 3.02.2019 o 17:07, Dev napisał:

Ja bym bral w aftomacie.

Masz jeszcze do wyboru 8-io biegowego tiptronica i szedlbym w tym kierunku

Dev mówisz, że lepszy tiptronic ? Jakie argumenty za ?

Posted
24 minuty temu, 555porki napisał:

Dev mówisz, że lepszy tiptronic ? Jakie argumenty za ?

Mocna skrzynia, wiele zniesie, niska awaryjność 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...