bandyta928 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 (edited) Czesc, zalozylem do ANB instalacje od AWT. Sterownik bralem od goscia z neta. Na jezdzie testowej zauwazylem ze sterownik jest po koksie. Dolot caly szczelny. Turbo zero luzow. Ale syczy mi na listwie wtryskowej jak by benzyna sie przelewala w srodku, podmienialem regulator paliwa, filtr paliwa wymieniony. Zamowilem zegar do cisnienia paliwa bedzie za kilka dni. Auto ladnie sie zwija ale cos moim zdaniem jest jeszcze nie tak. Byc moze trzeba zalac 98. Auto ma jeszcze ori kata. Zrobilem wstepne logi, wiem ze nie sa zrobione jak sie nalezy ale robilem je na szybko. Jak to wyglada na logach? http://vaglogi.pl/log-002_020_033_38goCu.html http://vaglogi.pl/log-002_020_115_TpDHlQL.html Edited February 8, 2019 by bandyta928
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Przepływka jest z anb czy awt? bo zaniża, do tego turbo przeładowuje mocno przy wstawaniu.
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Zajmij się przeładowaniem i podmień przepływkę na bardziej sprawną.
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Przeplywki mam jeszcze dwie wiec jutro podmienie. Przeladowanie z czego moze wynikac? N75? czy grucha
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Zrób dodatkowe logi 115+118 z podpięta i odpiętą wtyczką on n75.
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 podpiety n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_6R4SV.html odpiety n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_1xS6E.html
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Z logów wygląda że coś z wężami od n75 dziurawe albo zatkane, no chyba że ktoś grzebał by gruszce?
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Przy gruszce nie grzebalem, ale ogolnie moja turbina miala 3 krocce, jeden jest na muszli drugi na gruszce a trzeci tez chyba wchodzil od boku do muszli, dwa standardowo podlaczylem do n75, a 3eci szedl do zaworu n112, z racji tego ze usuwalem n112 zaslepilem ten 3 krociec.
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Nie wiem jak to podłączyłes, ale trzeba było standardowo jak w 1.8t, dodatkowy króciec w gruszce ten co szedł do n112 trzeba było zostawić niezaslepiony.
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Dlugi krociec z n75 do tipa, boczny do muszli turbo, ten co wychodzi naprzeciw tego dlugiego z tipa podlaczylem do gruchy. Moze miec wplyw to zaslepienie?
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Mam taka przeplywke, stan jak nowa. Tylko inna koncowka, w awt/avj jest 049.
Łukasz13 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Nie pamiętam jak tam ta gruszka działa ale zaślepienie może spowodować że grucha może się nie otwierac do konca, ja bym zostawił nie zatkany, przepływka ma inny nr więc raczej marnie to będzie działać.
bandyta928 Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Zaslepilem bo myslalem ze bedzie jakas nieszczelnosc. Moge go odetkac ale ciezko bedzie go potem znowu zaslepic bez sciagana przedniego pasa.
bandyta928 Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 http://vaglogi.pl/log-002_033_7vfUyHq.html http://vaglogi.pl/log-003_020_C6EmW2a.html http://vaglogi.pl/log-115_118_y30H5.html dalej jest przeladowanie ale chyba przeplywka lepiej mierzy
Łukasz13 Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Weż węzyk podłącz wyjście z turbiny bezpośrednio do gruszki z pominięciem n75, bo możliwe że coś z nim nie tak, jak nadal bedzie pompować wiecej niż 0,3 bar to znaczy że coś nie tak z gruszką lub sztangą turbiny. Przepływka dalej mało mierzy.
bandyta928 Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 dobra zaraz tak podlacze, ile powinno byc przeplywu? kolo 160g/s przy 5800?
bandyta928 Posted February 8, 2019 Author Posted February 8, 2019 http://vaglogi.pl/log-002_031_033_xsDUWV.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sC8Qug.html http://vaglogi.pl/log-115_118_52ab7iN.html paliwo 98 i inna przeplywka
Łukasz13 Posted February 8, 2019 Posted February 8, 2019 Przpeływka lepiej wskazuje, turbo nadal przeładowuje.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now