Jump to content
IGNORED

1.8t ANB na instalacji AWT, analiza logow


Recommended Posts

Posted (edited)

Czesc, zalozylem do ANB instalacje od AWT. Sterownik bralem od goscia z neta. Na jezdzie testowej zauwazylem ze sterownik jest po koksie. Dolot caly szczelny. Turbo zero luzow. Ale syczy mi na listwie wtryskowej jak by benzyna sie przelewala w srodku, podmienialem regulator paliwa, filtr paliwa wymieniony. Zamowilem zegar do cisnienia paliwa bedzie za kilka dni. Auto ladnie sie zwija ale cos moim zdaniem jest jeszcze nie tak. Byc moze trzeba zalac 98. Auto ma jeszcze ori kata. Zrobilem wstepne logi, wiem ze nie sa zrobione jak sie nalezy ale robilem je na szybko. Jak to wyglada na logach?

http://vaglogi.pl/log-002_020_033_38goCu.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_115_TpDHlQL.html

Edited by bandyta928
Posted

Przepływka jest z anb czy awt? bo zaniża, do tego turbo przeładowuje mocno przy wstawaniu.

Posted

przeplywka jest z avj, 160tysi ori

Posted

Zajmij się przeładowaniem i podmień przepływkę na bardziej sprawną.

Posted

Przeplywki mam jeszcze dwie wiec jutro podmienie. Przeladowanie z czego moze wynikac? N75? czy grucha

Posted

Zrób dodatkowe logi 115+118 z podpięta i odpiętą wtyczką on n75.

Posted

okej, jade zrobic, za troche bede

Posted

Z logów wygląda że coś z wężami od n75 dziurawe albo zatkane, no chyba że ktoś grzebał by gruszce?

Posted

Przy gruszce nie grzebalem, ale ogolnie moja turbina miala 3 krocce, jeden jest na muszli drugi na gruszce a trzeci tez chyba wchodzil od boku do muszli, dwa standardowo podlaczylem do n75, a 3eci szedl do zaworu n112, z racji tego ze usuwalem n112 zaslepilem ten 3 krociec.

Posted

Nie wiem jak to podłączyłes, ale trzeba było standardowo jak w 1.8t, dodatkowy króciec w gruszce ten co szedł do n112 trzeba było zostawić niezaslepiony.

Posted

Dlugi krociec z n75 do tipa, boczny do muszli turbo, ten co wychodzi naprzeciw tego dlugiego z tipa podlaczylem do gruchy. Moze miec wplyw to zaslepienie?

Posted

Mam taka przeplywke, stan jak nowa. Tylko inna koncowka, w awt/avj jest 049.

51121285_2110709275681849_1743548227283582976_n(1).jpg

Posted

Nie pamiętam jak tam ta gruszka działa ale zaślepienie może spowodować że grucha może się nie otwierac do konca, ja bym zostawił nie zatkany, przepływka ma inny nr więc raczej marnie to będzie działać.

Posted

Zaslepilem bo myslalem ze bedzie jakas nieszczelnosc. Moge go odetkac ale ciezko bedzie go potem znowu zaslepic bez sciagana przedniego pasa.

Posted

Weż węzyk podłącz wyjście z turbiny bezpośrednio do gruszki z pominięciem n75, bo możliwe że coś z nim nie tak, jak nadal bedzie pompować wiecej niż 0,3 bar to znaczy że coś nie tak z gruszką lub sztangą turbiny. Przepływka dalej mało mierzy.

Posted

dobra zaraz tak podlacze, ile powinno byc przeplywu? kolo 160g/s przy 5800?

Posted

Przpeływka lepiej wskazuje, turbo nadal przeładowuje.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...