Jump to content
IGNORED

[a4b6 AWX]prośba o pomoc w analizie logów


Recommended Posts

Posted

Witajcie.

Auto podczas przyśpieszania straciło moc. turbo nie wstaje wogole. zrobiłem test na szczelnośc i znalazłem nieszczelność na przewodzie od odmy- nieszczelność zlikwidowana

Wymieniłem również dwa wężyki podciśnieniowe, zamieniałem miejscami n18 i n75, na output test n75 steruje gruszką, przed logami błędy skasowane a po logach pojawił się błąd

17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation

         P1556 - 35-00--

 

Statyczne:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_32d6W.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r0vQ9xZ.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_wwuc3.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_9U9O6.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_HnFlfi.html

Dynamiczne niestety nie do 4000obr ale niestety nie dałem rady :D:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6z107.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_96p1Y8K.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_GLHsb0v.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_76YivbW.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_H02Wp8.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_rBG8yh.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_IG9M23u.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rDAuxL8.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_FzU0xaj.html

Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie pomysły

 

 

Posted

Pierwszy wtryskiwacz maksymalna korekcja. Najpierw zajmij się tym wymiana uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach i podmiana 1 z 2. Po tej podmianie znowu logi statyczne 13+18+23. Jak korekcja pójdzie za wtryskiem - do wymiany.

Synchro w grupie 004 za bardzo w plusie. Trzeba przestawić bliżej 0.

59 minut temu, Marceli13 napisał:

17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation

Turbo leży, w ogóle nie wstaje... steruje gruszką, ale patrzyłeś czy rusza ramieniem geometrii ? No i czy w tym BS 011 cokolwiek zmienia się ciśnienie ? 

Zrób taki test, podepnij na krótko wężyk - od króćca pompy podciśnienia - bezpośrednio na gruszkę turbiny (pomijając zaworki itd) i zrób log dyn 011. 

To stało się nagle czy tak kupiłeś auto...

 

 

Posted

Kamil dziękuje za zainteresowaniem sie moim problemem. w sumie to od niedawna jestem posiadaczem tego auta ale to sie stało nagle. za jakieś poł h będe przy aucie to zrobie ten bypass do gruszki i jeszcze raz sprawdze jak chodzi sztanga na output test n75. pompkami zajme sie jak uporam sie z turbo. mam tylko jedno auto i do urlopu musze czyms dojeździć :D po czym skasuje błędy i zrobie ponownie 011 dyn

Posted

a więc zrobiłem bypass prosto z gruszki do wacuum pompy. na pracującym silniku jak odłącze przewód od gruszki to sztanga opada(widze że jest połączenie sztanga-->element wykonawczy VNT)  jak podłącze to szybko podnosi sztange.  Na tym bypassie zrobilem dyn 011 więc wrzucam log.

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ju9cxJu.html

Posted

Weź jakiś wężyk teraz i z króćca gruchy turbiny zasysaj strzykawką/nawet ustami i sprawdź czy trzyma podciśnienie... 

Jeśli trzyma podciśnienie to sprawdź czy się nie rozkręciła kontra na sztandze albo ograniczniku/zderzaku:

VNT-adjust-ProfiTurbo.pl_.jpg

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, na niski MAP+MAF to zatkany katalizator...  albo coś z tym turbo...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...