Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4b6 AWX]prośba o pomoc w analizie logów


Marceli13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Auto podczas przyśpieszania straciło moc. turbo nie wstaje wogole. zrobiłem test na szczelnośc i znalazłem nieszczelność na przewodzie od odmy- nieszczelność zlikwidowana

Wymieniłem również dwa wężyki podciśnieniowe, zamieniałem miejscami n18 i n75, na output test n75 steruje gruszką, przed logami błędy skasowane a po logach pojawił się błąd

17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation

         P1556 - 35-00--

 

Statyczne:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_32d6W.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r0vQ9xZ.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_wwuc3.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_9U9O6.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_HnFlfi.html

Dynamiczne niestety nie do 4000obr ale niestety nie dałem rady :D:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6z107.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_96p1Y8K.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_GLHsb0v.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_76YivbW.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_H02Wp8.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_rBG8yh.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_IG9M23u.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rDAuxL8.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_FzU0xaj.html

Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie pomysły

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wtryskiwacz maksymalna korekcja. Najpierw zajmij się tym wymiana uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach i podmiana 1 z 2. Po tej podmianie znowu logi statyczne 13+18+23. Jak korekcja pójdzie za wtryskiem - do wymiany.

Synchro w grupie 004 za bardzo w plusie. Trzeba przestawić bliżej 0.

59 minut temu, Marceli13 napisał:

17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation

Turbo leży, w ogóle nie wstaje... steruje gruszką, ale patrzyłeś czy rusza ramieniem geometrii ? No i czy w tym BS 011 cokolwiek zmienia się ciśnienie ? 

Zrób taki test, podepnij na krótko wężyk - od króćca pompy podciśnienia - bezpośrednio na gruszkę turbiny (pomijając zaworki itd) i zrób log dyn 011. 

To stało się nagle czy tak kupiłeś auto...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil dziękuje za zainteresowaniem sie moim problemem. w sumie to od niedawna jestem posiadaczem tego auta ale to sie stało nagle. za jakieś poł h będe przy aucie to zrobie ten bypass do gruszki i jeszcze raz sprawdze jak chodzi sztanga na output test n75. pompkami zajme sie jak uporam sie z turbo. mam tylko jedno auto i do urlopu musze czyms dojeździć :D po czym skasuje błędy i zrobie ponownie 011 dyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc zrobiłem bypass prosto z gruszki do wacuum pompy. na pracującym silniku jak odłącze przewód od gruszki to sztanga opada(widze że jest połączenie sztanga-->element wykonawczy VNT)  jak podłącze to szybko podnosi sztange.  Na tym bypassie zrobilem dyn 011 więc wrzucam log.

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ju9cxJu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź jakiś wężyk teraz i z króćca gruchy turbiny zasysaj strzykawką/nawet ustami i sprawdź czy trzyma podciśnienie... 

Jeśli trzyma podciśnienie to sprawdź czy się nie rozkręciła kontra na sztandze albo ograniczniku/zderzaku:

VNT-adjust-ProfiTurbo.pl_.jpg

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, na niski MAP+MAF to zatkany katalizator...  albo coś z tym turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...