Marceli13 Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Witajcie. Auto podczas przyśpieszania straciło moc. turbo nie wstaje wogole. zrobiłem test na szczelnośc i znalazłem nieszczelność na przewodzie od odmy- nieszczelność zlikwidowana Wymieniłem również dwa wężyki podciśnieniowe, zamieniałem miejscami n18 i n75, na output test n75 steruje gruszką, przed logami błędy skasowane a po logach pojawił się błąd 17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00-- Statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_32d6W.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r0vQ9xZ.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_wwuc3.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_9U9O6.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_HnFlfi.html Dynamiczne niestety nie do 4000obr ale niestety nie dałem rady : Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6z107.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_96p1Y8K.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_GLHsb0v.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_76YivbW.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_H02Wp8.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_rBG8yh.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_IG9M23u.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rDAuxL8.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_FzU0xaj.html Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie pomysły
kamil-vag Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Pierwszy wtryskiwacz maksymalna korekcja. Najpierw zajmij się tym wymiana uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach i podmiana 1 z 2. Po tej podmianie znowu logi statyczne 13+18+23. Jak korekcja pójdzie za wtryskiem - do wymiany. Synchro w grupie 004 za bardzo w plusie. Trzeba przestawić bliżej 0. 59 minut temu, Marceli13 napisał: 17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation Turbo leży, w ogóle nie wstaje... steruje gruszką, ale patrzyłeś czy rusza ramieniem geometrii ? No i czy w tym BS 011 cokolwiek zmienia się ciśnienie ? Zrób taki test, podepnij na krótko wężyk - od króćca pompy podciśnienia - bezpośrednio na gruszkę turbiny (pomijając zaworki itd) i zrób log dyn 011. To stało się nagle czy tak kupiłeś auto...
Marceli13 Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 Kamil dziękuje za zainteresowaniem sie moim problemem. w sumie to od niedawna jestem posiadaczem tego auta ale to sie stało nagle. za jakieś poł h będe przy aucie to zrobie ten bypass do gruszki i jeszcze raz sprawdze jak chodzi sztanga na output test n75. pompkami zajme sie jak uporam sie z turbo. mam tylko jedno auto i do urlopu musze czyms dojeździć po czym skasuje błędy i zrobie ponownie 011 dyn
Marceli13 Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 a więc zrobiłem bypass prosto z gruszki do wacuum pompy. na pracującym silniku jak odłącze przewód od gruszki to sztanga opada(widze że jest połączenie sztanga-->element wykonawczy VNT) jak podłącze to szybko podnosi sztange. Na tym bypassie zrobilem dyn 011 więc wrzucam log. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ju9cxJu.html
kamil-vag Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Weź jakiś wężyk teraz i z króćca gruchy turbiny zasysaj strzykawką/nawet ustami i sprawdź czy trzyma podciśnienie... Jeśli trzyma podciśnienie to sprawdź czy się nie rozkręciła kontra na sztandze albo ograniczniku/zderzaku: Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, na niski MAP+MAF to zatkany katalizator... albo coś z tym turbo...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now