sonadores Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 znalazlem w googlach mniej wiecej jak to wyglada i mysle ze wiem juz co i jak
sonadores Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 Zdecydowałem sie na dystanse przód 17 i tył 25mm zresztą sytuacja taka że mniejsze jak 17 nie mogły być gdyż by nie pasował pod względem wysokości kołnierzy piast. Jest jednak problem tego typu że jadąc 150h czułem drgania na pedale gazu, kolumnie oraz drzwi. Kierownica nie biła jednak odczuwalne lekkie drgania przy wyższej prędkości. Zauważyłem że pierścień centrujący pasuje ładnie do felgi jednak na piaście jest luz. Nie sprawdzałem jak to jest na innych kołach, gdyż byłem na wulkanizacji zmienić koła i dopatrzyłem sie tego luzu z ciekawości podczas gdy dokręcali reszte kół. Dziś odkręcałem to koło by przyjrzeć sie bliżej problemowi. Średnica tylej piasty lewego koła od strony kierowcy ma 56,8mm. Nie wiem w czym jest problem czy w dystansach czy może w piaście ? jednak na felgach ori 16 problem nie występował, chyba że ori felgi mają średnice 57 jednak i tak było by to raczej absurdalne. Felgi które założyłem są oryginalne, sprawdzone przed założeniem opon jak i wyważone po założeniu tak to wygląda Dystanse przylegają do piasty nie ma szczelin etc. jednak wydaje mi sie że przez ten luz i być może na innych kołach powoduje to efekt 'jaja' stąd te drgania Co o tym sądzicie ? jutro bądź w tyg. planuje ściągnąć dystanse i założyć koła bez nich i przejechać sie żeby móc coś wykluczyć. Otwór centrujący felg to 57,1 - koła wyważone więc wychodzi na to że problem w dystansach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się