Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB 1.8T cofanie zapłonu na 1 2 3 cylindrze grupa 013


janek_80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem tutaj nowy. Szukam przyczyny takiego stanu rzeczy jak na logu poniżej. Mianowićie czemu opóźnienie zapłonu występuje przy trzech cylindach ?

Ogólnie poszukuję odpowiedzi na pytanie : dla czego szarpie przy dużym obciążeniu silnika w granicach 2000 - 3200 Rpm doszedłem do spalania stukowego. ale czy mam rację ?

Proszę niech ktoś zerknie .

http://vaglogger.apphb.com/log/5c6a71e91554902e202ae6f6

http://vaglogger.apphb.com/log/5c6a72f11554902e202ae6f7

 

Logi przeprowadzone na benzynie

Edytowane przez janek_80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę sobie sam odpowiem ?

dziś zacząłem szukać przyczyn w cewkach.

ogólnie prawie każda cewka pomiędzy wyjściem głównym a środkowym pinem w kostce ma 2Mohm

Czyli uzwojenie wtórne sprawne. Lecz jedna (cylinder 3) nie ma połączenia. więc przerwa w uzwojeniu.

Dla czego działało ? a no napięcie przeskakiwało wewnątrz cewki dając mizerne napięcie na świecę.

pod większym obciążeniem (większa dawka) brak energi do rozpalenia mieszanki.

Hmm  takie moje dzisiejsze postępy. jeszcze tylko zbadać logi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz wykonać pełne logi zgodnie ze sztuką? Masz opisane co i jak logować w 1.8t w dziale diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się w wolnej chwili wykonać dokładnie . tylko AEB trochę ślepy jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie spadek wartości lub chwilowy wzrost (zależy jak interpretować) zasysanego powietrza. przejżałem inne logi które robiłem i powtarza się zachowanie. W momencie wciśnięcia gazu w podłogę, wartość zaczyna rosnąć po czym chwilowo spada i znów rośnie . hmm

Edytowane przez janek_80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś zrobił logi do odcinki byłoby to bardziej miarodajne.

Sprawdź kompresję i badanie szczelności dolotu nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność sprawdzona i optycznie  pod ciśnieniem,( często ją kontroluję)  świece nówki , cewki, używane ale pewne. kompresja na wszystkich cylindrach. jednakowo coś powyżej 11. głowi mnie teraz zakłamanie przepływomierza. może uda mi się zrobić porządne logi. teraz głowię sie nad tą wartością zasysanego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...