Morius Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Witam, mam problem ze swoim audi. Po przejechaniu 20 km (testowo tak wczoraj przejechałem ) na zegarze wskazówka 90 stopni, a po podłączeniu pod vag w bloki silnika temperatura wynosi 76.5 stopni, a w bloku licznika 83. W kabinie leci tylko letnie powietrze (porównując w passacie b5 siostry przy ustawieniu temperatury 21 jest bardzo ciepło a w audi letnie powietrze nie mówiąc , że w miarę zimno). Pewnego dnia gdy temperatura na zegarze wynosiła 90 stopni po zgaszeniu auta i po ponownym odpaleniu wskazówka pokazywała ok 70 stopni ale zaraz znów dobijala do 90 po chwili ( myślałem że się zegar popsuł ale po podłączeniu pod vag myślę że zegar chciał pokazać to co jest w rzeczywistości) Bardzo proszę o pomoc, gdyż w samochodzie spędzam ok 8-10 godzin dziennie i chciałbym mieć trochę cieplej :)
cysiek18 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 10 minut temu, Morius napisał: Witam, mam problem ze swoim audi. Po przejechaniu 20 km (testowo tak wczoraj przejechałem ) na zegarze wskazówka 90 stopni, a po podłączeniu pod vag w bloki silnika temperatura wynosi 76.5 stopni, a w bloku licznika 83. W kabinie leci tylko letnie powietrze (porównując w passacie b5 siostry przy ustawieniu temperatury 21 jest bardzo ciepło a w audi letnie powietrze nie mówiąc , że w miarę zimno). Pewnego dnia gdy temperatura na zegarze wynosiła 90 stopni po zgaszeniu auta i po ponownym odpaleniu wskazówka pokazywała ok 70 stopni ale zaraz znów dobijala do 90 po chwili ( myślałem że się zegar popsuł ale po podłączeniu pod vag myślę że zegar chciał pokazać to co jest w rzeczywistości) Bardzo proszę o pomoc, gdyż w samochodzie spędzam ok 8-10 godzin dziennie i chciałbym mieć trochę cieplej Rano jak zimny sprawdź przed odpalaniem wartości G2 i G62 (czujnik silnika i zegarów). Wartości powinny się w miarę pokrywać z niewielką różnicą. Poza tym po nagrzaniu na zegarach będziesz miał już 90 co przekłada się na jakieś 70-105 rzeczywistej temperatury (tak wyskalowali wskazania licznika ) Ale to że słabo grzeje to raczej nie wina czujników tylko termostatu, zakamienionej nagrzewnicy, zapowietrzonego układu itd. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się