fox700912 0 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Po auto skanie w VCDS zauważyłem w sterowniku silnika błąd termostatu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent Ten błąd pamiętam pojawił się też, jak pół roku temu kupowałem auto. Potem go nie widziałem.. Z racji, że auto jeździ ło bez zastrzeżeń latem i teraz zimą nie zwracałem uwagi na to. Teraz chcę ten błąd wyeliminować. Auto dochodzi do 90stC, gaz się załącza po kilku kilometrach jazdy, wszystko wygląda OK. Nie wiem od czego zacząć diagnozę...... Co może być przyczyną? Czy przy tym termostacie jest jakaś wtyczka, by sprawdzić połączenie? Czy za pomocą VCDS sprawdzę poprawność działania termostatu? Jak to sprawdzić? Mam na myśli temperatury i kąt otwarcia.. Czy może ktoś mi pomóc … Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 17700 / P1292 / 004754 - Sterowany termostatem układ chłodzenia silnika (F265): obwód otwarty Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Możliwe przyczyny Uszkodzony bezpiecznik Okablowanie i / lub Złącza od / do Kontrolowany przez mapy termostat chłodzenia silnika (F265) jest uszkodzony Usterka kontrolowanego termostatu chłodzenia silnika (F265) Możliwe rozwiązania Sprawdź bezpiecznik (s) Sprawdzić okablowanie i / lub złącza od / do kontrolowanego termostatu chłodzenia silnika (F265) Sprawdzić / wymienić kontrolowany termostat chłodzenia silnika (F265) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox700912 0 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Czy codzi o sygnalizację lampką kontrolną na zegarach ? Nic się nie śweci. Gdzie szzukać tego termostatu i złącza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 "Możliwe" przyczyny to lampka na zegarach Termostat jest za alternatorem na dole silnika W obudowie termostatu jest czujnik na który wchodzi kostka i pewnie o to złącze chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox700912 0 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 7 minut temu, sitar napisał: "Możliwe" przyczyny to lampka na zegarach Termostat jest za alternatorem na dole silnika W obudowie termostatu jest czujnik na który wchodzi kostka i pewnie o to złącze chodzi Czy tą kostkę (złącze ) można jakoś sprawdzić? Chodzi o sprawdzenie kabla.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Czujnik w termostacie ma mieć ok 15 ohm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox700912 0 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Ten artykuł post wewnątrz tego wątku już sie nie otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Masz opisane jak sprawdzić termostat i że opornoość czujnika ma mieć 15 ohm-czego Ci więcej potrzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się