Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 1.8t BFB prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie proszę o analizę logów.Auto kupiłem kilka tygodni temu i przymierzam się do zwiększenia mocy ale mam wrażenie ze trochę słabo jedzie chociaż pewnie dlatego że na co dzień śmigam 300hp A3 tylko wydaje mi się że przepływ powinien być nieco wyższy?auto totalna seria jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne.

http://vaglogi.pl/log-002_020_deflBL.html

http://vaglogi.pl/log-118_115_SZ2rs.html

Opublikowano

Nie jest źle, ciekawe jak korekty sondy, bo nie zrobiłeś grupy 33.

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie do 130. Widać, że ten przepływ nie jest płynny bliżej odcinki więc może standardowo jakaś nieszczelność albo przepływka już zaczyna kuleć. Zrób 2+33

Sprawdź jeszcze dv, bo podbija ciśnienie po odpuszczeniu gazu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Sprawdź szczelność dolotu kompresorem, bo trochę brakuje tego przepływu i jak myślisz o programie to pasuje to ogarnąć.

Jak będzie wszystko szczelne i zanim będziesz kupować nową przeplywke to warto spróbować ją przeczyscić ipa, tylko nie mechanicznie.

Opublikowano

Masz bardzo duże spalanie stukowe. Może dlatego, że wtryski bfb są na granicy pętlenia. Nie wiem czy tak o można sobie poprzekładać graty z bexa i to będzie hulać jak trzeba...

Dla bexa przepływ to powyżej 150.

Opublikowano

Powyżej 150 to znaczy Ile? 15x czy więcej ?sprawdzam właśnie czy się da tak bo koszt żaden.zmienie na dniach wtryski i się zobaczy, mam gdzieś nieszczelność ale nie bardzo mogę dojść gdzie bo jest niewielka...

Opublikowano

Milion od razu. Zakres 150-160 lepiej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...