Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] AEB i AWT - czym się różnią ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Mam pytanie czym się różnią silniki AEB i AWT (oprócz tego, że AWT był produkowany po skończeniu produkcji AEB). Znalazłem w internecie ustawienia do instalacji LPG, które są podobno idealne, ale są do silnika AWT. Z góry thx.

Opublikowano

Silnik AWT różni się małymi zmianami tj:

- posiada recykling spalin ( inna głowica)

- pompa oleju jest na łańcuchu

- pompa wody jest mniejsza

- inny napinacz rozrządu

- inny termostat

tyle co wiem, więcej trzeba gdzieś indziej poczytać :wink:

Opublikowano

A on ma 150KM?? Chciałbym załadować mapę wtrysku z AWT do mojego AEB i chyba powinna być ok??

Opublikowano

Mapa może być troszkę inna - ala można spróbować. :arrowr:

[ Dodano: 20-03-2007, 12:42 ]

AWT ma 150 KM. Bardzo podobny do AWT ( prawie identyczny ) jest silnik AWM - który ma 170KM - ten się różni innym przepływomierzem i mapą.

Opublikowano

Silniki poza tym maja inne bloki.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

różnią się też kilkoma bebechami. AEB ma kilka elementów zastosowanych również w Audi TT.

Poza czysto mechanicznymi różnicami nie powinno być wielkich odmienności co do osprzędu.

Opublikowano

AEB ma wtryskiwacz o wydatku 260 do 300 cm3/min. (058 133 551),

AWT ma wtryskiwacz o wydatku 250 do 290 cm3/min. (06B 133 551 M) podobnie jak ANB produkowany od '99r. Więc wydaje mi się, że AEB nie będzie chodził na mapie od AWT tak jak nie chodzi na mapie od ANB. Inne wtryski benzyny dają różne czasy wtrysku przy takich samych obciążeniach, tym samym inaczej układa się mapa integratorów LPG. Prze dobrych wiatrach będzie potrzebna "mała" korekta.

Opublikowano

AEB ma wtryskiwacz o wydatku 260 do 300 cm3/min. (058 133 551),

AWT ma wtryskiwacz o wydatku 250 do 290 cm3/min. (06B 133 551 M) podobnie jak ANB produkowany od '99r. Więc wydaje mi się, że AEB nie będzie chodził na mapie od AWT tak jak nie chodzi na mapie od ANB. Inne wtryski benzyny dają różne czasy wtrysku przy takich samych obciążeniach, tym samym inaczej układa się mapa integratorów LPG. Prze dobrych wiatrach będzie potrzebna "mała" korekta.

Już wszystko OK. Mapę skalibrowałem nową. Mam tylko jeden mały problem. Wyskakują mi błędy w instalacji LPG, że mam niby za niskie ciśnienie. Nad mapą siedziałem już od dłuższego czasu i doszedłem do wniosku, że coś nie tak z reduktorem...

Opublikowano

tak sobie szukam i szukam i podpinam sie tutaj;

nie smiejcie sie ze mnie, ale jakie roznice sa w audi a4 b5 1995-1999 w silnikach 1.8T , tzn. czym sie rozni wersja 180hps od wersji 150hps, to jakies tylko oprogramowanie inne czy tez co? nie ukrywam ze fajnie byloby miec kilkanascie hps wiecej w stadzie:] a przeciez silnik 1.8T montowany w audi TT ma nawet 225hps :shocked:

jesli mozecie i wiecie, to prosze, uswiadomcie mnie w tych roznicach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...