axel52 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Witam. Tak z tydzień temu ruszając z rana zaczęło mi się ciężko skręcać, ale trwało to tylko chwilę więc pomyślałem, że to może z zimna choć tu w Irlandii na zimno mówi się kiedy jest 5 stopni?. Ale jednak problem zaczął się nawarstwiać więc został mi tylko znajomy mechanik. Według niego winna jest pompa wspomagania na 90%, a maglownica na 10%. Ogólnie wygląda to tak, że da się jechać, ale skręcanie to loteria. Albo raz skręci normalnie, albo z oporem i to sporym, aż boję się że coś odpadnie jak mocniej dam w lewo czy prawo bo zakręt tego wymaga. Po jego diagnozie sprawdziłem ceny i dostałem obuchem w łeb. W sklepach od 250e [ + depozyt ok 150-180e do zwrotu jak wyślesz swoją używaną ] do 350e. Lub ponad 400e wzwyż bez depozytu. Znalazłem w Polsce taką: https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomagania-nty-audi-a4-b8-2-0tdi-2007-2016-7796895280 Ale tu mam pytanie do was, czy ona podpasuje do A4 wersja UK? Na moje laickie oko budowa silnika powinna być taka sama, przy maglownicy pewnie mógłby być problem, zresztą w poprzedniej A4 1.9 TDI jak padła mi maglownica to zdecydowanie odradzano sprowadzanie z Polski. Co sądzicie? Z góry wielkie dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się