zaba84 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Witam. Mam taki problem: Z okazji ze ostatnio noce sa cieplejsze to zostawialem auto na podjezdzie i nagle dzis rano nie moglem go odpalic. Krecilem rozrusznikiem i krecilem az w koncu za ktoryms razem udalo mi sie odpalic ale mozna powiedziec ze na rozruszniku, bo jak krecilem rozrusznikiem to autko odpalalo z trudem az odpalilo, przygazowalem i bylo ok. Kiedys raz tez mialem taka sytuacje ale bardzo dawno temu jak zostawilem autko na noc na dworze, no i dzis problem powrocil. Ma kto jakas wizje o co chodzi?? Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Zaraz ide autko podpiac pod kompa moze cos pokaze.[br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 14:43_________________________________________________oki panowie podlaczylem sobie auto pod kompa i wyskoczyly mi takie bledy 4 Faults Found: 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1327 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17736 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17734 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1326 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Czyli chyba takie po poszukalem na forum: 17733 P1325 Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17735 P1327 Cylinder #3 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17736 P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty Niezabardzo kumam oco tu biega z tymi kodami ale mysle ze to chyba nie jest wina tych bledow ze auto nie odpalilo: Gdzie szukac??
Ja_Sha_Taan Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Ja stawiałbym na zużyte przewody WN, aktualnie jest strasznie wilgotne powietrze i mogła iskra uciekać. W takiej sytuacji zawsze w samochodach sprawdzałem kopułkę, palec, przewody i świece. Stawiam na przewody
Adriano007 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Przy dużej wilgotności również nie mogłem odpalić samochodu. Zaznaczam że parkuje w blaszanym nie ogrzewanym garażu. Wymieniłem kopułkę i jak na razie jest oki. Jeśli znów spotkam sięz problemem odpalenia to wymienie kable WN.
rebeliant26 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 dokladnie. Mozliwe ze kopulka dostala wilgoci i bylo przebicie, lub wlasnie przewody WN tak jak pisali koledzy wyzej ...
wesz82 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Witam! Nie wiem jak jest w waszych modelach ale skoro podejrzewacie kable wysokiego napięcia nic prostszego jak w nocy delikatnie zwilżyć kable i jeżeli będzie widać jak prąd zapierdziela po przewodach to należałoby je wymienić.Jak nie przewody to zostaje do sprawdzenia kopułka oraz świeczki pzdr
GRazny Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 niektórzy to nawet wilżyć nie muszą... ostatnio po otwarciu maski w Asterce to widziałem taką choinkę że aż ciężko było uwierzyć...
zaba84 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Panowie mieliscie racje jak chodzi o iskre .. Dzis zno autko niechcialo odpalic i zauwazylem ze podczas proby odpalania strzelaja pioruny na cewce... Oczywiscie autko po czasie z trudem odpalilo ale wiem ze cewka do wymiany.. Dzieki wszystkim za pomoc...
Darkman Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Ja w moim poprzednim aucie czyli 1.8ADR więc bliźniaczej jednostce miałem wrażenie że problem mógłby być identyczny z twoim.Niby iskra na świecach była ale po wykręceniu ponownym były mokre.Wymieniłem kable WN wraz z cewką ,świece i nic nie dawało.Laweta-i wizyta w ASO i diagnoza .... uszkodzony zawór w pompie paliwowej-koszt 270 zł i autko chodziło.Zmiana oleju i filtra oczywiście za jednym podejściem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się