HatefulEvil Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Generalnie wymieniłem filtr paliwa - ciśnienie spadło z 3.8 do 3.7 na postoju ? (filtr oryginalny z ASO). Może jak się układ porządnie odpowietrzy to się coś poprawi, ale wątpię. Zawór DV wygląda na niesprawny. Jak go odpiąłem wylał się czarny olej więc pewnie, dawno się nie otwierał... Pompką podciśnieniową mogłem go tylko zablokować jak go ręcznie wcisnąłem do samego końca, a tak to się nic nie ruszało jak pompowałem od początku, a zakładam, że ma działać płynnie tak jak np. sztanga turbiny. Odczuję faktycznie poprawę w jeździe po jego wymianie?
HatefulEvil Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Wymieniłem DV na febiego, bo tylko to na szybko mogłem z amazonu dostać; sprawdziłem zawór sterujący DV - działa: - 0,6 bara na wężyku od sterowania na biegu jałowym oraz 0 po wciśnięciu gazu. Odczucia po wymianie takie, że zamiast przy 2.5k zbiera się przy 2k. Poprawa nie jest odczuwalna na piątym biegu. Jutro zobaczę jak w trasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się