RYSIU188 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Witam :)Czy ktos moze mi powiedziec jaka ja mam skrzynie?tiptronik czy multitronik?Mam takie tryby:PRND432 tych 432 wogole nie używam,jezdze tylko na D, kiedy powino sie używać 432 i czy to ma jakies znaczenie dla spalania?Łatwo moze sie uszkodzic taka skrzynia?
Piechol Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 masz zwykłego automata... 4, 3, 2 się praktycznie nie używa - najwyżej przy holowaniu czegoś ciężkiego... skrzynię można łatwo uszkodzić nie wymieniając jej oleju...
RYSIU188 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Dzieki [br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 12:23_________________________________________________Czli wymienie olej to nie powinno sie nic psuc?Boje sie zeby nic sie nie psulo bo mam zamiar zamatowac sekwecje i nim pojezdzic jakies 3-4 lata
Gość qba1971 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Olej i filt(jeżeli występuje)kolego i będzie
RYSIU188 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Jest moze jakas kontrolka ostrzegawcza od skrzyni?od zbyt niskiego poziomu oleju lub jakiejs usterki?[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 14:42_________________________________________________I czy wymiana oleju i filtra w skrzyni tez jest taka droga?To wszystkie informacje na temat tej skrzyni mnie przerażają az mysle o spredarzy mojego amerykanica :(a taka fajna fura
fantastic Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 co do 1 części pytania to do automata jest sterownik więc na pewno VAG-iem sie podłączysz, kontrolki raczej nie ma.
Gość qba1971 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Sprawdż pod maską czy nie masz miarki,jeżeli jest to sprawdza sie na ciepłej skrzyni , na biegu "P" i włączonym silniku.
majkel_majki Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Skąd miarka poziomu oleju w tiptroniku ? Nie wprowadzaj Kolegi w błąd.
Gość qba1971 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 masz zwykłego automata... 4, 3, 2 się praktycznie nie używa - najwyżej przy holowaniu czegoś ciężkiego... skrzynię można łatwo uszkodzić nie wymieniając jej oleju... Skąd miarka poziomu oleju w tiptroniku ? Nie wprowadzaj Kolegi w błąd. Ja wprowadzam?Czytaj wszystkie posty :gwizdanie: a dopiero stwierdzaj.A miarkę zaproponowałem poszukać,nie stwierdziłem że jest.Jeżeli masz praktycznie takie samo auto to podpowiedz koledze ile oleju idzie,jaki olej i czy filtr się wymienia,jakie ewentualne koszty
Gość qba1971 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Pocieszę cię ,mam multitronica Jeżeli się dba o takie skrzynie "automatyczne"to służą wiele lat
paw1972 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Rysiu spokojnie nie masz ani multitronika ani tiptronika
RYSIU188 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 teraz rozumie Ta moja skrzynia jest bardziej awaryjna od multitronika lub tiptronika? Czy moze ktos wie ile kosztuje taka wymiana oleju?Dzieki koledzy za odpowiedzi [br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:45_________________________________________________moze mi ktos cos powie na temat awaryjnosci mojej skrzyni
Piechol Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 teraz rozumie Ta moja skrzynia jest bardziej awaryjna od multitronika lub tiptronika? Czy moze ktos wie ile kosztuje taka wymiana oleju?Dzieki koledzy za odpowiedzi [br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:45_________________________________________________moze mi ktos cos powie na temat awaryjnosci mojej skrzyni dużo zależy od poprzedniego kierownika auta ale na pewno nie jest gorzej niż z multi
RYSIU188 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 wiem ze jakas babka jezdzila tym w stanach od nowosci i jej brat sprowadzil auto do polski i on jezdzil dwa lata.Znam goscia i raczej do katow nie należy
Piechol Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 wiem ze jakas babka jezdzila tym w stanach od nowosci i jej brat sprowadzil auto do polski i on jezdzil dwa lata.Znam goscia i raczej do katow nie należy no to się ciesz i dbaj
soolek Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Skrzynia automatycznie nie lubi częstego wajchlowania dźwignią - czyli w korku nie przełączaj na N, tylko stój z wciśniętym hamulcem (w większym korku może trochę nogą zesztywnieć - wtedy zmień nogę ). Tryb jazdy zmieniaj z dokładnie wciśniętym hamulcem - samochód nie może się toczyć, musi stać całkowicie. Pilnuj poziomy oleju i jego wymiany, to powinno być OK.
mario1018 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Skrzynia sucha Tiptronik wchodzi około 9L oleju w cały układ przy wymianie takiej jak większość zakładów prowadzi to wchodzi 2,7L jest podobno koleś gdzieś koło Warszawy co ma sprzęt do wymiany całości ale nie wiem gdzie Apropo wymiany oleju spuszczamy stary jednym korkiem i lejemy nowy drugim korkiem z zakrzywioną końcówką aż się przeleje, odpalamy autko wrzucamy "N" nie gasimy i lejemy dalej oil aż się przeleje wtedy mamy skrzynie odpowietrzoną i zalaną właściwą ilością oleju. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi A tu masz coś na temat multitronika http://www.prnd.pl/porady/multitronic.htm podejrzewam że masz skrzynie 5hp-19 możesz zobaczyć to http://depositfiles.com/files/7458212 i jeszcze cos do twojej skrzyni http://depositfiles.com/files/zmqk8qy2h Manual po angielsku do skrzyni 5HP19 http://depositfiles.com/files/lxyu3on3m
RYSIU188 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 wielkie dzieki :)Napewno sobie poczytam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się