traczu_lca Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Cześć, samochód to A4 B6 1.8t quattro, BFB 163km, PB + LPG. jestem po regeneracji turbo seria K03 na K03-073 (te 190tki, jak w BEX), nowe żeliwo, rozwiert zimnej strony + większy wirnik, wymiana korasa. Robiła to firma MTR Turbo (http://www.mturbo.pl), koszt 1200 zł. Stare turbo puszczało olej w dolot, miało luz wzdłużny i poprzeczny ponad normy. Wymienione zostało jeszcze (to co ma związek z turbo): - DP 2,75 cala z BM-Performance - zawór DV, nowy ori (stary MaxGear, czy jakiś inny śmietnik, nie trzymał) - olej, filtr oleju, czyszczony smok (mało brudu było) po za tym: - pompa oleju Pierburg - napinacz łańcuszka pompy oleju Swag, - zaworek zwrotny odmy ori - kolanko odmy Febi (moje było pęknięte przed gumowym trójnikiem z zaworkiem zwrotnym odmy) Pompy SAI nie mam, EGR też nie. Mam problem z przeładowaniem w całym zakresie. W peaku 1.2 bara. Odłączając N75, dalej jest duże ciśnienie. Nic nie było strojone (planuję to stroić we Wrocławiu, jeszcze nie wiem w jakiej firmie [w Jetronik krzyczą 1800 zł, myślałem jeszcze o ECU Performance], ale na tą chwilę ograniczone fundusze). Sztanga na gwincie regulacyjnym jest w połowie, więc tam można podziałać. N75 jest ori, ale jakaś używka. Błędów w kompie związanych z turbo brak. Dziwi mnie, dlaczego sterownik nie odcina turbiny przy takim przeładowaniu? Gdzieś czytałem, że odcina od 1.5 bara? Na forum czytałem też, że ludzie pisali, że można jeździć przez jakiś czas z taką hybryda bez strojenia. Jak to jest w tym przypadku? Co robić, jak żyć? Czy można tak jeździć do czasu przestrojenia? Lepiej z dużym przeładowaniem czy z odpiętym N75?Logi dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-115_118_hbH5gpG.html PB [115, 118]http://vaglogi.pl/log-115_118_04N58.html PB [115, 118], odpięty N75http://vaglogi.pl/log-003_020_H0tzOhl.html PB [003, 020]http://vaglogi.pl/log-002_033_09uU4fF.html PB [002, 033] --- Logi na seryjnym turbo, bez modyfikacji wypisanych powyżejhttp://vaglogi.pl/log-115_118_4ww4g.html PB [115, 118]http://vaglogi.pl/log-003_020_Lc07Zl1.html PB [003, 020]http://vaglogi.pl/log-002_033_fO83p82.html PB [002, 033]
Unf Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Też miałem taki problem jak turbina wróciła z regeneracji. Teraz zostaje ci tylko kręcic gwintem na sztandze w stronę tyłu auta do momentu aż przestanie przeładowywać (o ile gwint się nie skończy :D).
traczu_lca Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 U siebie jak kręciłeś to jak się za to zabrałeś, od której strony? Dzisiaj zrobiłem podejście ale nie ma jak tam dojść pod kolektor wydechowy. Chyba zostaje odkręcenie turbo od kolektora.
Unf Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Da się. Kładziesz smartphone'a z włączonym aparatem na turbinie, tak żeby było widać te śrubki od regulacji i atakujesz od lewej strony odpowiednią nasadką (u mnie były śrubki 10mm) na przedłużce/przedłużkach zakończonych grzechotką/śrubokrętem. Dzięki podglądowi z telefonu znacznie łatwiej trafić niż w ciemno Śrubki powinny być dwie jedna przed druga za cięgnem - tą od strony tyłu auta będziesz kręcił jak wyżej, tą drugą to już trzeba palcami sięgnąć... jak się ma małe/chude dłonie to się da. Kręciłem tym swego czasu duuuużo i nigdy niczego nie rozkręcałem i nie wyjmowałem - zawsze sposobem jak opisałem.
traczu_lca Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udało się tak jak piszesz. Potrzebny płaski wkrętak do zdjęcia zabezpieczenia dwóch nakrętek, długa nasadka 10mm 1/4 cala. Jakby kogoś interesowały logi po regulacji. Problem przeładowania rozwiązany. N75 OFF:http://vaglogi.pl/log-115_118_4ejGe.html N75 ON:http://vaglogi.pl/log-115_118_7xtWzJ.html
Misieqq7 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 czyli nie ustawili Ci odpowiednio sztangi? tez miałem swoją regenerowaną na k03s ale gość przez tel mówił, że będzie tak ustawione jak ori i po mmontażu nie było żadnych problemów..
Unf Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Widocznie tak można rozróżnić dobrą firmę od partaczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się