Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne drgania lub delikatne trzęsienie na ciepłym silniku


mack724

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem na ciepłym silniku na jalowym odczuwam takie delikatne trzęsienie lub nierówna pracę silnika przedstawiłem synchronizację walka na -1 jest troszkę lepiej spalanie na jalowym 0.7 l ale dalej jest to odczuwalne nowy egr gdzie szukać przyczyny jest to trochę denerwujące jak stoję np na postoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ostatnio wtryski i są ok, poduszki silnika i skrzyni wymienione na nowe i drgania silnika są odczuwalne w aucie, wydaje mi się że jeśli są ciągłe i równe to kwestia przyzwyczajenia a jeśli budą telepie co jakiś czas i nieregularnie to dwumasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, brolypl napisał:

Sprawdzałem ostatnio wtryski i są ok, poduszki silnika i skrzyni wymienione na nowe i drgania silnika są odczuwalne w aucie, wydaje mi się że jeśli są ciągłe i równe to kwestia przyzwyczajenia a jeśli budą telepie co jakiś czas i nieregularnie to dwumasa

W dniu 10.02.2019 o 17:01, kkt napisał:

 

Też tak coś myślę że Dwunas tym bardziej że nigdy nie wymieniałem trzeba będzie się za to wziąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jadąc 50 wrzucisz 6 bieg i wciśniesz gaz do spodu i auto będzie bardzo wibrowało to całkiem możliwe że dwumas. Na biegu jałowym wciśnij sprzęgło i trzymaj następnie wejdź na jakieś 2-2.5k obrotów i zgaś auto, zobacz czy nie stuka przy gaszeniu następnie powtórz to bez wciśniętego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, brolypl napisał:

Jeśli jadąc 50 wrzucisz 6 bieg i wciśniesz gaz do spodu i auto będzie bardzo wibrowało to całkiem możliwe że dwumas. Na biegu jałowym wciśnij sprzęgło i trzymaj następnie wejdź na jakieś 2-2.5k obrotów i zgaś auto, zobacz czy nie stuka przy gaszeniu następnie powtórz to bez wciśniętego sprzęgła.

Dzięki za radę ;) jutro wytestuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas też łatwo poznać przy gaszeniu. Mi np Twoj sposób nigdy nie pokazal uszkodzonego dwumasu chociaż w necie naczytałem się, że to jest dobry sposób, ale jak widac nie u każdego.

 

 

Ja z kolei polecam po prostu zgasić auto bez sprzęgła i nasluchiwać czy coś sie telepie czy nie(taki metaliczny dzwięk stuku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Janek000 napisał:

Dwumas też łatwo poznać przy gaszeniu. Mi np Twoj sposób nigdy nie pokazal uszkodzonego dwumasu chociaż w necie naczytałem się, że to jest dobry sposób, ale jak widac nie u każdego.

 

 

Ja z kolei polecam po prostu zgasić auto bez sprzęgła i nasluchiwać czy coś sie telepie czy nie(taki metaliczny dzwięk stuku)

Są to metody wielu znane i nie dają jasnej odpowiedzi czy to dwumas czy nie no chyba że już tłucze ;D w passacie b6 miałem lekkie nieregularne szarpnięcia na biegu jałowym, jeździłem tak 2 lata po czym z dnia na dzień przy ruszaniu zaczął strasznie tłuc, przy gaszeniu nie było stukania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widzisz, każde auto i inne odczucia i sposoby :D Mi kiedyś w Seacie to tłukło na biegu jałowym, więc nawet nie trzeba było zadnych testów wykonywać :D

Edytowane przez Janek000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...