brolypl
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O brolypl
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Tomaszów Lubelski
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia brolypl
1
Reputacja
-
Sporo rzeczy. DPF nie zapchany? Płynu chłodniczego nie ubywa? EGR czysty ?
-
Przy dodawaniu gazu terkocze zawór na pompie.
-
Bosch to oryginał. Ten z ASO to też Bosch więc po co przepłacać
-
Ciekawe przypadki. Dudnienie głuche to jakby klapa gaszaca albo klapki w kolektorze
-
Automat robi swoje zapewne
-
Regulator ciśnienia paliwa nowy czy używka?
-
Drugi wtrysk dość słabo ale równie dobrze może nie domagać jego kolega z pary przez co musi dorzucać dawkę. Dla świętego spokoju warto sprawdzić wtryski na stole. Swoje sprawdziłem i okazały się dobre więc pozostaje kwestia silnika.
-
całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego
-
Cykliczne bujanie samochodem razem z falowaniem obrotów
brolypl odpowiedział(a) na Stachu Jones temat w 2.0TDI
Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder -
Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
-
Cykliczne bujanie samochodem razem z falowaniem obrotów
brolypl odpowiedział(a) na Stachu Jones temat w 2.0TDI
Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki -
Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore
-
Kolego nie miałeś nic grzebane przy mapie ? Sprawdź zapełnienie DPF, może auto często próbuje wypalać filtr co powoduje przybywanie oleju. Co do przelewania wtryskiwaczy to Bosch podaje że w piezoelektrycznych powinno się badać ciśnienie powrotu z wtrysku a nie ile naleje w menzurki. Przelew górą wtryskiwacza oznacza tyle że zaworek dawkująco przelewowy jest zużyty przez co nie jest w stanie się odpowiednio domknąć i paliwo wraca do przelewu zamiast iść w końcówkę. Aby sprawdzić wtryski na kropelkowanie należy je wyjąć, jeśli problem z końcówką jest duży to nawet sprawdzisz taki wtryskiwacz na zwykłym manualnym próbniku do starych wtrysków 1 lub 2 sprężynowych. podając 200-300 bar nie powinna pojawić się kropla na końcówce. Nie chcę straszyć ale bardzo dużo wtrysków piezo z kropelkującymi końcówkami kończyła się spaleniem tłoków ;/
-
Sprawdzałeś pompę pod kątem opiłków ? Jakie skoki ciśnienia w listwie pokazuje VCDS? Buja silnikiem ? Może poduszki silnika.
-
Auto nagrzane do minimum 80 stopni ? Dzieje się coś z autem ?