Jump to content

brolypl

Pasjonat
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About brolypl

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Tomaszów Lubelski

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ciekawe przypadki. Dudnienie głuche to jakby klapa gaszaca albo klapki w kolektorze
  2. Regulator ciśnienia paliwa nowy czy używka?
  3. Drugi wtrysk dość słabo ale równie dobrze może nie domagać jego kolega z pary przez co musi dorzucać dawkę. Dla świętego spokoju warto sprawdzić wtryski na stole. Swoje sprawdziłem i okazały się dobre więc pozostaje kwestia silnika.
  4. całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego
  5. Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder
  6. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  7. Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki
  8. Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore
  9. Kolego nie miałeś nic grzebane przy mapie ? Sprawdź zapełnienie DPF, może auto często próbuje wypalać filtr co powoduje przybywanie oleju. Co do przelewania wtryskiwaczy to Bosch podaje że w piezoelektrycznych powinno się badać ciśnienie powrotu z wtrysku a nie ile naleje w menzurki. Przelew górą wtryskiwacza oznacza tyle że zaworek dawkująco przelewowy jest zużyty przez co nie jest w stanie się odpowiednio domknąć i paliwo wraca do przelewu zamiast iść w końcówkę. Aby sprawdzić wtryski na kropelkowanie należy je wyjąć, jeśli problem z końcówką jest duży to nawet sprawdzisz taki wtryskiwacz na zwykłym manualnym próbniku do starych wtrysków 1 lub 2 sprężynowych. podając 200-300 bar nie powinna pojawić się kropla na końcówce. Nie chcę straszyć ale bardzo dużo wtrysków piezo z kropelkującymi końcówkami kończyła się spaleniem tłoków ;/
  10. Sprawdzałeś pompę pod kątem opiłków ? Jakie skoki ciśnienia w listwie pokazuje VCDS? Buja silnikiem ? Może poduszki silnika.
  11. Auto nagrzane do minimum 80 stopni ? Dzieje się coś z autem ?
  12. Ciekawi mnie skąd mają końcówki do 2.0tdi. Wiem że są do 2.7 i 3.0. Sprawdzałem dużo takich wtrysków co "kropelkowały" a mimo to na sprzęcie wszystkie testy przechodziły wzorowo. Efekt kropelkowania końcówki objawia się białym dymieniem na wolnych obrotach, po przygazowaniu ustaje po czym gdy auto zejdzie na wolne obroty i chwilę postoi znowu dymi
  13. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  14. Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150
×
×
  • Create New...