Jump to content

brolypl

Pasjonat
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About brolypl

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Tomaszów Lubelski

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego
  2. Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder
  3. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  4. Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki
  5. Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore
  6. Kolego nie miałeś nic grzebane przy mapie ? Sprawdź zapełnienie DPF, może auto często próbuje wypalać filtr co powoduje przybywanie oleju. Co do przelewania wtryskiwaczy to Bosch podaje że w piezoelektrycznych powinno się badać ciśnienie powrotu z wtrysku a nie ile naleje w menzurki. Przelew górą wtryskiwacza oznacza tyle że zaworek dawkująco przelewowy jest zużyty przez co nie jest w stanie się odpowiednio domknąć i paliwo wraca do przelewu zamiast iść w końcówkę. Aby sprawdzić wtryski na kropelkowanie należy je wyjąć, jeśli problem z końcówką jest duży to nawet sprawdzisz taki wtryskiwacz na zwykłym manualnym próbniku do starych wtrysków 1 lub 2 sprężynowych. podając 200-300 bar nie powinna pojawić się kropla na końcówce. Nie chcę straszyć ale bardzo dużo wtrysków piezo z kropelkującymi końcówkami kończyła się spaleniem tłoków ;/
  7. Sprawdzałeś pompę pod kątem opiłków ? Jakie skoki ciśnienia w listwie pokazuje VCDS? Buja silnikiem ? Może poduszki silnika.
  8. Auto nagrzane do minimum 80 stopni ? Dzieje się coś z autem ?
  9. Ciekawi mnie skąd mają końcówki do 2.0tdi. Wiem że są do 2.7 i 3.0. Sprawdzałem dużo takich wtrysków co "kropelkowały" a mimo to na sprzęcie wszystkie testy przechodziły wzorowo. Efekt kropelkowania końcówki objawia się białym dymieniem na wolnych obrotach, po przygazowaniu ustaje po czym gdy auto zejdzie na wolne obroty i chwilę postoi znowu dymi
  10. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  11. Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150
  12. Czujnik Hella ma numer 6ZL351028361. Odkręciłem stary czujnik( nie ucieka czynnik) klucz 17, nałożyłem nowy oring lekko posmarowałem smarem, wkręciłem klucz chyba 22. Podłączyłem VCDS skasowałem błędy, odpaliłem auto włączyłem klimę i załączyło. Sprawdziłem czy nie ma błędów i tyle Jak będzie słabo chłodziła to dobiję, póki co wieje przyjemny chłodek
  13. Producent zabezpieczył się tym 0.5l na 1000km aby nie naprawiać silnika. Taki pobór oleju nie powinien być dopuszczalny. U siebie wymieniam olej co 10 000km i w zależności od stylu jazdy dolewki nie ma bądź do 0.5l jeśli auto latało po ekspresowce bądź autostradzie. Przy Twoim poborze to wystarczy co 10 000 wymienić sam filtr oczywiście to żart. Sprawdź czy nie ma wycieków. Sprawdź turbo, możliwe że spala olej,(może już masz pełny intercooler oleju) w najgorszym wypadku cylindry/pierścienie
  14. Jak masz takie skoki to nie licz że będzie równo pracował. Popuszczajac przewód powodujesz upuszczenie ciśnienia, czego regulator nie jest w stanie zrobić, zapewne fizycznie uszkodzony
  15. Jakie skoki ciśnienia na tym "nowym" regulatorze?
×
×
  • Create New...