Skocz do zawartości

brolypl

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brolypl

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Tomaszów Lubelski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia brolypl

1

Reputacja

  1. Sporo rzeczy. DPF nie zapchany? Płynu chłodniczego nie ubywa? EGR czysty ?
  2. Przy dodawaniu gazu terkocze zawór na pompie.
  3. Bosch to oryginał. Ten z ASO to też Bosch więc po co przepłacać
  4. Ciekawe przypadki. Dudnienie głuche to jakby klapa gaszaca albo klapki w kolektorze
  5. Regulator ciśnienia paliwa nowy czy używka?
  6. Drugi wtrysk dość słabo ale równie dobrze może nie domagać jego kolega z pary przez co musi dorzucać dawkę. Dla świętego spokoju warto sprawdzić wtryski na stole. Swoje sprawdziłem i okazały się dobre więc pozostaje kwestia silnika.
  7. całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego
  8. Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder
  9. Witam Przymierzam się do wymiany licznika na kolorowy, czytałem DIY o wymianie ale czuję niedosyt. A więc tak, aktualnie posiadam a4 b8 2008r, czerwony fis, MMI2g low basic. Znalazłem licznik z polifta ale jest napisane że z automatu, czy to tylko kwestia kodowania czy taki licznik do manuala się nie nada? Druga sprawa, ramka wokół licznika z przedlifta do polifta pasuję czy trzeba szukać licznik polift + ramka polift ?
  10. Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki
  11. Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore
  12. Kolego nie miałeś nic grzebane przy mapie ? Sprawdź zapełnienie DPF, może auto często próbuje wypalać filtr co powoduje przybywanie oleju. Co do przelewania wtryskiwaczy to Bosch podaje że w piezoelektrycznych powinno się badać ciśnienie powrotu z wtrysku a nie ile naleje w menzurki. Przelew górą wtryskiwacza oznacza tyle że zaworek dawkująco przelewowy jest zużyty przez co nie jest w stanie się odpowiednio domknąć i paliwo wraca do przelewu zamiast iść w końcówkę. Aby sprawdzić wtryski na kropelkowanie należy je wyjąć, jeśli problem z końcówką jest duży to nawet sprawdzisz taki wtryskiwacz na zwykłym manualnym próbniku do starych wtrysków 1 lub 2 sprężynowych. podając 200-300 bar nie powinna pojawić się kropla na końcówce. Nie chcę straszyć ale bardzo dużo wtrysków piezo z kropelkującymi końcówkami kończyła się spaleniem tłoków ;/
  13. Sprawdzałeś pompę pod kątem opiłków ? Jakie skoki ciśnienia w listwie pokazuje VCDS? Buja silnikiem ? Może poduszki silnika.
  14. Auto nagrzane do minimum 80 stopni ? Dzieje się coś z autem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...