wisniacarrera 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam, Po ogarnięciu sprawy z prawidłowym programem w ECU dzięki!! koledze Łukasz13 udało mi się dojść do ładu z kompem. Teraz gdy już prawidłowo mogę diagnozować VAGiem, wyskoczył błąd Intake Air Temp. Sensor G42 Signal too High. W grupie 118 w logach pokazuje temperaturę -48st. Temperatura ta nie zmienia się ani na ciepłym ani na zimnym silniku bez względu na temperaturę otoczenia. Widać czujnik padł i tu koledzy do was prośba o pomoc: Który to jest dokładnie czujnik(zdjęcie nr 1 czy nr 2)? Jest na zdjęciach i wiem że jeden odpowiada za pomiar temperatury, a drugi za pomiar przepływu powietrza(chyba masa pow.). Dodam, że po wyciągnięciu czujnika(z miejsca nr2) był cały zaolejony(zdj 3)(wyczyściłem kontakt-em) ale bez zmian. Po odpięciu tegoż czujnika błąd pozostawał bez zmian(temp również)Wiem, że trzeba zakupić nowy ale chciałbym mieć pewność który to jest. Czujnik nr 2 ma nr 068905379a. Przeszukałem cały internet i widze, że często te dwa czujniki są ze sobą mylone stąd mój post. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Czujnik to nr2. najlepiej jakbyś sprawdził miernikiem rezystancje na pinach czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniacarrera 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Mam miernik w domu A jestem teraz poza. Jutro sprawdzę i napisze zmierzone wartości. A czy ten czujnik może być w oleju bo to trochę mnie to niepokoi. Edit- rezystancja na pinach wynosi ok. 1.52 kOhma/ 20st. C Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez wisniacarrera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniacarrera 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 A jakie są prawidłowe wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Rezystancja jest ok, szukaj problemu w wiązce. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniacarrera 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 (edytowane) Pod dwoma metrami izolacji taka niespodzianka. Podłączyłem na krótko i w VAGu pokazała się temperatura +17 więc czujnik faktycznie sprawny. Zamówiłem nowa wtyczkę z długimi kablami żeby było zrobione dobrze Bo stara ma już króciutkie kabelki. We wtorek zrobię maintanance, zobaczymy efekty. Łukasz13 dzieki stary jeszcze raz za pomoc, kolejny raz poprowadziłeś za rączkę w diagnozie. Piona! Edit Nowa wtyczka już jest zamontowana. Silnik odzyskał ssanie na zimnym silniku i wreszcie część mocy(w końcu czuć że ma moc). Blad nie występuje. Temat ogarnięty! Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez wisniacarrera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się