AD4M Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Może ktoś z was poddawał swoje auto kompleksowej procedurze usuwania nagaru? U mnie pojawił się ostatnio błąd P0491 i P0492. Póki co po skasowaniu nie wrócił póki co. Chodzi mi nie tylko o usuwanie nagaru z zaworów ale o coś takiego (na ostatnim filmie widok z endoskopu):
k232 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Jedź na wodorowanie silnika , ja w to nie wierzę ale są tacy co wierzą
AD4M Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Ja też nie wierzę w to, że wodorowanie jest w stanie usunąć tak grubą warstwę nagaru jaką widać na przykładowo załączonych przeze mnie filmach. Tylko mechaniczne czyszczenie. I co? Nikt nie przerabiał tematu? Pewnie w 2.0 tfsi i pozostałych na bezpośrednim wtrysku jest podobnie. Kilkadziesiąt tysięcy km i syf nagromadzony na 100%.
k232 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Jeżeli te całe wodorowanie działa to pewnie trzeba kilka razy zrobić ?
AD4M Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Pytanie co się stanie z nagarem po wodorowaniu, czy przypadkiem cały ten syf nie trafi do katalizatorów
k232 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 No właśnie dlatego się w to nie pchałem ?
Biaggi Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 W BMW stosuje się powszechnie granulat orzecha włoskiego. Nie widzę powodu, dla którego w Audi nie można by tego zastosować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się