Skocz do zawartości

AD4M

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AD4M

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AD4M

0

Reputacja

  1. AD4M

    Usuwanie nagaru

    Pytanie co się stanie z nagarem po wodorowaniu, czy przypadkiem cały ten syf nie trafi do katalizatorów
  2. Zobacz w moim poście o czyszczeniu nagaru, który ogranicza przepływ powietrza: P0491 zwykle za to odpowiada. Na drgania na postoju narzeka wielu właścicieli 3.0 tfsi być może ma to związek z moim tematem
  3. AD4M

    Usuwanie nagaru

    Ja też nie wierzę w to, że wodorowanie jest w stanie usunąć tak grubą warstwę nagaru jaką widać na przykładowo załączonych przeze mnie filmach. Tylko mechaniczne czyszczenie. I co? Nikt nie przerabiał tematu? Pewnie w 2.0 tfsi i pozostałych na bezpośrednim wtrysku jest podobnie. Kilkadziesiąt tysięcy km i syf nagromadzony na 100%.
  4. AD4M

    Usuwanie nagaru

    Może ktoś z was poddawał swoje auto kompleksowej procedurze usuwania nagaru? U mnie pojawił się ostatnio błąd P0491 i P0492. Póki co po skasowaniu nie wrócił póki co. Chodzi mi nie tylko o usuwanie nagaru z zaworów ale o coś takiego (na ostatnim filmie widok z endoskopu):
  5. też tak myślałem, stąd moje zaskoczenie
  6. Czy w przypadku wymiany świec zapłonowych w silniku z bezpośrednim wtryskiem (tfsi) swiece powinny być odpowiednio „ustawione” czy poprostu wkręcone w gniazda odpowiednim momentem. Mechanik zasugerował, że tfsi wymaga w tym zakresie specjalnego traktowania ::) pomoc położenie elektrod ma tutaj znaczenie
  7. Witam, Czy ktoś może potwierdzić, że zderzak w b7 cabrio s-line jest ten sam co w pozostałych wersjach nadwoziowych - sedan/kombi?
  8. Tankuję na NESTE od x czasu wszystkie swoje samochody + auta firmowe, zarówno ON, jak i Pb. Polecam.
  9. Tak, wiem że 2.0TFSI potrafi mało spalić, szczególnie w mieście. Ciekawe jaki byłby wynik w warunkach, o których pisałem wyżej. Uwierzę dopiero jak osobiście sprawdzę a chyba będzie mi to dane Jak narazie w moim przyp. jeśli chodzi o benz. użytkowane moim stylem jazdy przez dłuższy okres czasu w cyklu wyłącznie miejskim z częstymi postojami na krótkich dystansach (j/w.): nowy swift 1.3 ~ 8,5l pug 307 1.6 ~ 9,5l a4 b5 1.6 ~ 10l mr2 spyder 1.8 ~ 11-12l mazda3 2.3 ~ 12l civic type-r 2.0 ~ 13l nowy town&country 3.3 ~20l (automat) diesele: v40 1.9 dci ~ 8,5l (przy bucie!) almera 1.9dti ~ 9l e46 320d 150KM CR ~ 10-11l a4 b6 AWX ~ 10l e46 320d 136KM ~ 11-12l (webasto) passat b6 AVF ~ 12l (tiptronic)
  10. jeśli tak rzeczywiście było to się zastanów dobrze czy nie wziąć jakiejś benzynki bo dieslami trzeba umieć (chcieć inaczej) jeździć... Pokonuję zwykle krótkie odcinki praca-dom, w sumie to wychodzi ok 20-30km dziennie, często gaszę i znów odpalam silnik (częste postoje), większość w godzinach szczytu. Zaznaczam, że nie jest to mój pierwszy diesel. Nie ścigam się ze świateł etc. Średnio 2-3 trasy rocznie. Jeśli tdi w takich warunkach potrafiło spalić ok. 10l to nie chcę wiedzieć ile spali benzyna... np. 2.0tfsi Wracam do pytania ile pali 1.9tdi (B7) w cyklu typowo miejskim?
  11. A ile spala w cyklu 100% miejskim ten 1.9tdi 115/116KM z B7 (oczywiście w manualu)? AVF 130KM spalał mi w mieście przeciętnie 10l. Ciekawe jaką ilością gnojówki zadowoliłby się w podobnych warunkach słabszy 1.9 115KM w nowszej budzie. P.S. Obecnie jeżdzę e46 320cd (w CR) 150KM, który po mieście łyka luźno 10,5-11l. Planuję powrót do Znajdźcie tylko ladne B7 S-line limo.
  12. Hej, Zauważyłem ostatnio, że klosz lewej tylnej lampy (sedan) zrobił się jakiś przydymiony. Jest wyraźnie ciemniejszy od prawej. Dodam, że przez tydzień jeździłem z dwoma przepalonymi żarówkami właście w tej ciemniejszej lampie. Obie są ori. Jakies pomysły?
  13. to i ja dodam spostrzeżenia z własnego garażu, chociaż nie wiem czy można te auta do siebie porównywać: -bmw 320d zawias m-technik VS. seria A4 awx - BMW rządzi bez dwóch zdań. Beta była (oczywiście niższa) bardziej sprężysta, zdecydowanie lepiej jeździła w zakrętach i paradoksalnie lepiej wybierała dziury. Za to A4 bije ją na głowę silnikiem -pasek b6 awx - pasek rządzi. Oferował super komfort, a trzymanie w zakrętach porównywalne do tego w seryjnym A4. -volvo s40 2003r. 1.9dci 115KM - jakoś lepiej czułem s-kę, szczególnie w szybkich łukach. Odziwo osiągi - silnik na + dla volvo (cr - lepsza kultura pracy + niższa masa).
  14. U mnie jest dokładnie to samo. Nie dość, że coś w okolicach słupków skrzypi, to ostatnio zaczęło też tak irytująco pukać. Odziwo skrzypienie nasiliło się i to znacznie po odebraniu auta z myjni. malik, poradziłeś sobie może z problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...