Nestee Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Witam wszystkich Od razu napiszę, że jestem tutaj nowy i nie znam się zbytnio na mechanice. Przychodzę z takim problemem, że... Pewnego razu nagle zaświecił mi się Check engine i po zgaszeniu auto tak jakby zaczęło z sekundę dłużej kręcić, check cały czas się świecił. Podpiąłem kompa i pokazało mi takie błędy: 16815-Katalizator wstępny; zespół 2 P0431- 001- Za mała skuteczność- Sporadyczny 17511- Zespół 1; Sonda 1; obwód grzejny P1103-008- moc za mała- Sporadyczny 17819- Zespół 2; układ doprowadzania powietrza wtórnego P1411- 002- Za mały przepływ- MIL zapalona 17831-Zespół 1; układ doprowadzenia wtórnego powietrza P1423-002- Za mały przepływ- MIL zapalona Dodam, że czasami wyskakuje mi napis "BREMSE" na czerwono, ale rzadko. I takie pytanie, czy te błędy mogą wpływać na odpalanie auta? Sprawdzałem też ładowanie i jest w porządku. Wcześniej trochę też na kompie pokazywało kata i sonde, ale auto odpalało bez zarzutów. Najgorzej jest, jak jeżdżę po mieście i muszę kilka razy auto odpalać, wtedy kręci dłużej tak z 2-5 sekund. Co może być przyczyną? Auto to: Audi a4 b6, 3.0 V6, ANS, quattro, manual, 2004r, avant Dziękuję od razu wszystkim i pozdrawiam
przem8 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Zrób logi dynamiczne na benzynie 2+33, 3+20+21 oraz na lpg 2+33 i sprawdź ustawienie rozrządu w gr. 93. Masz też problem z układem SAI ale on nic nie ma do odpalania. Czasami błędy sondy i kata pojawiają się przez źle wystrojone lpg. Jakie masz korekty w gr.32?
Nestee Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Ogarne to Nie wiem jakie mam ? Postaram się to ogarnąć i Ci powiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się