wypas0 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Witam mam a4b8 2.0 tdi podwyzsza mi obroty po chwili po odpaleniu czassami na 1000 sakoczynie brak dpf. Czy moze to byc spowodowane np.czujnikiem temperatury cieczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 7 godzin temu, wypas0 napisał: Witam mam a4b8 2.0 tdi podwyzsza mi obroty po chwili po odpaleniu czassami na 1000 sakoczynie brak dpf. Czy moze to byc spowodowane np.czujnikiem temperatury cieczy Usuwales dpf czy kupiłeś z usunięty? Od dawna się tak dzieje? Obstawiam że dpf został źle usunięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypas0 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Kopilem auto 5 lat temu i sporadycznie sie tak robila. Np teraz 2 dni spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypas0 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Stego co koles mi sprawdzam to profesionalnoe zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 W dniu 14.04.2019 o 21:01, wypas0 napisał: Stego co koles mi sprawdzam to profesionalnoe zrobione Sprawdź ładowanie i kondycję akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawmichtim 4 Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 (edytowane) Może komuś się przyda poniższa informacja. Zrobiło się ciepło na zewnątrz i zaraz pod odpaleniu obroty delikatnie idą do góry do poziomu 1000br./min. Na pewno nie DPF. Pomyślałem, że akumulator może doładowuje. Sprawdziłem napięcie na zaciskach podszybia i masy nadwozia 14,1V. Następnie miedzy masą nadwozia a alternatorem 14V (spadek niewielki), ale kolejny pomiar zrobiłem pomiędzy masą nadwozia na alternatorem w miejscu nakrętki którą jest przykręcony przewód i pokazało 14,8V. Okazało się, że nakrętka się poluzowała i nie było dobrego styku. Po dokręceniu problem rozwiązany. Edytowane 16 Czerwca 2022 przez Pawmichtim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się