Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy P07EE i U3101


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Dzisiaj zaświecił mi się check engine i za pośrednictwem Torque Pro odczytałem błędy na kompie:

P0133 - Oxygen Sensor Circuit Slow Response

P0171 - System Too Lean Bank 1

P07EE - check in WEB

U3101 - check in WEB

 

Szukam, grzebię i o ile dla 2 pierwszych sprawa jest jasna (wiadomo co oznaczają i czego szukać), o tyle dla 2 ostatnich nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej informacji co oznaczają.

Dogrzebałem się, że błędy P07xx dotyczyć mogą układu napędowego (skrzynia + dyfer), ale w liście błędów z tego tematu nie znalazłem kodu P07EE (i na bank nie jest to P0733).

Co do U3101 - nie mam kompletnie nic. Może jedynie poza tym linkiem, ale informacja jest dość ogólna, a poza tym w 1.8t nie mam cylindra #10.

Może ktoś już się spotkał z czymś podobnym i jest w stanie podpowiedzieć o co może chodzić?

 

Po powrocie do domu zamierzam podpiąć się jeszcze VAGiem i przeskanować wszystkie systemy.

 

 

 

EDIT

Znalazłem coś nt. P07EE , ale nie bardzo kumam o co chodzi.

P07EE -> Transmission Multi-Function Select Circuit Range/Performance

Edytowane przez Snorky
Opublikowano

Odczytaj błędy vagiem, a nie tym uniwersalnym badziewiem.

Opublikowano

VAG rzecze:

 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 909 518 F

4 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
            P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
            P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

Dodatkowo:

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 920 950 H  
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D25

2 Faults Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            27-00 - Implausible Signal
01304 - Radio
            49-00 - No Communications

 

Błąd z radiem jest nieistotny (mam inne niż OEM).

Na pierwszy ogień czyszczenie wtyczek od czujników przy chłodnicy i w misce. Znalazłem chyba małą nieszczelność przy gumowym łączniku przy samej przepustnicy (dla błędu 17536). Teraz trasa 100km i ponowne sprawdzenie.

Opublikowano (edytowane)

Zrób logi to się dowiesz prędzej co niedomaga. Może być kwestia źle wystrojonego lpg albo cos z osprzętem jeśli chodzi o błąd mieszanki.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Jak narazie ogarnięte problemy:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
            P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

wymieniony czujnik, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił
 

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

doszczelniony dolot między przepustnicą a FMIC, od jakiś 350km błąd nie powrócił

 

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            27-00 - Implausible Signal

wyczyściłem styki czujnika i wtyczki, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił

 

Na zebranie logów jak narazie czasu nie miałem, a nie ukrywam, że muszę je zebrać i sprawdzić za ich pomocą parę rzeczy.

Edytowane przez Snorky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...