Snorky Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć, Dzisiaj zaświecił mi się check engine i za pośrednictwem Torque Pro odczytałem błędy na kompie: P0133 - Oxygen Sensor Circuit Slow Response P0171 - System Too Lean Bank 1 P07EE - check in WEB U3101 - check in WEB Szukam, grzebię i o ile dla 2 pierwszych sprawa jest jasna (wiadomo co oznaczają i czego szukać), o tyle dla 2 ostatnich nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej informacji co oznaczają. Dogrzebałem się, że błędy P07xx dotyczyć mogą układu napędowego (skrzynia + dyfer), ale w liście błędów z tego tematu nie znalazłem kodu P07EE (i na bank nie jest to P0733). Co do U3101 - nie mam kompletnie nic. Może jedynie poza tym linkiem, ale informacja jest dość ogólna, a poza tym w 1.8t nie mam cylindra #10. Może ktoś już się spotkał z czymś podobnym i jest w stanie podpowiedzieć o co może chodzić? Po powrocie do domu zamierzam podpiąć się jeszcze VAGiem i przeskanować wszystkie systemy. EDIT Znalazłem coś nt. P07EE , ale nie bardzo kumam o co chodzi. P07EE -> Transmission Multi-Function Select Circuit Range/Performance Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez Snorky
przem8 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Odczytaj błędy vagiem, a nie tym uniwersalnym badziewiem.
Snorky Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 VAG rzecze: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 F 4 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Dodatkowo: Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D25 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal 01304 - Radio 49-00 - No Communications Błąd z radiem jest nieistotny (mam inne niż OEM). Na pierwszy ogień czyszczenie wtyczek od czujników przy chłodnicy i w misce. Znalazłem chyba małą nieszczelność przy gumowym łączniku przy samej przepustnicy (dla błędu 17536). Teraz trasa 100km i ponowne sprawdzenie.
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrób logi to się dowiesz prędzej co niedomaga. Może być kwestia źle wystrojonego lpg albo cos z osprzętem jeśli chodzi o błąd mieszanki. Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez przem8
Snorky Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Jak narazie ogarnięte problemy: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent wymieniony czujnik, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent doszczelniony dolot między przepustnicą a FMIC, od jakiś 350km błąd nie powrócił 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal wyczyściłem styki czujnika i wtyczki, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił Na zebranie logów jak narazie czasu nie miałem, a nie ukrywam, że muszę je zebrać i sprawdzić za ich pomocą parę rzeczy. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez Snorky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się