Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wypięcie czujnika G62


witia

Rekomendowane odpowiedzi

czyszczenie nie pomoże...wymień na nowy.Aku nie musisz odłączać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie nie pomoże...wymień na nowy.Aku nie musisz odłączać

Podepnę się do tematu ;)

Vag pokazuje mi taki błąd:

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL

Part No: 8E0 920 930 T

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 01101

Shop #: WSC 00110

WAUZZZ8E05Axxxxxx AUZ6Z0Dxxxxxxx

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Czyścić styki? Te przy czujniku? Wymieniać cały czujnik?

G2 wysyła informacje do ECU silnika czy "tylko" do wskaźnika na desce rozdzielczej? :mysli::notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G2 wysyła informację do wskaźnika na desce rozdzielczej i nie wiem czy pomoże czyszczenie ponieważ G2 i G62 przeważnie połączone są w jeden czujnik ale zawsze można spróbować od najtańszego środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja raczej polecam na początek wypiąć kostkę z G62/G2 i spryskać ją oraz wyjścia ww. czujnika spray'em do złącz elektrycznych a jeśli to nie pomoże to dopiero wtedy wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja raczej polecam na początek wypiąć kostkę z G62/G2 i spryskać ją oraz wyjścia ww. czujnika spray'em do złącz elektrycznych a jeśli to nie pomoże to dopiero wtedy wymieniać.

Czy wyjęcie tego czujnika spowoduje wyciek płynu chłodzącego? Czy nie ma takiego niebezpieczeństwa? Można wyjmować bez obaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że spowoduje wylanie płynu do poziomu na jakim czujnik się znajduje ale można przecież zlać płyn do kuwety z dolnego zaworu spustowego a potem ponownie wlać do układu i nic wtedy nam nie ucieknie bezpowrotnie, przy zlewaniu płynu pamiętać aby odkręcić korek ze zbiorniczka wyrównawczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale by zlać z dolnego zaworu trzeba mieć dostęp do podnośnika albo kanału? No to zonk ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wymieniałem czujnik, odciągnąłem płyn ze zbiorniczka wyrównawczego taką dużą strzykawką. Miejsce zamontowania czujnika obłożyłem szmatą, ale i tak praktycznie nic się nie wylało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciekawy wątek na ten temat się natknąłem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764

Dokładny opis sposobu diagnozowania, zdjęcia itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chcialbym wypiac czujnikg62 w celu przeczyszczenia, ogledzin, bo wyskakuje blad i mam wahania temp na blacie czy trzeba odlaczac aku czy mozna wypiac bez odpiecia klemy

Jeśli masz trochę "pojęcia" to sam sobie wymienisz-żadna filozofia i płynu też nie trzeba zlewać... Wiadomo dostęp do czujnika jest ciulowaty więc najlepiej jest odkręcić i wyjąć obudowę filtra powietrza.Wtedy tylko(jeśli wiesz gdzie się on znajduje) wypinasz stary i szybko wciskasz nowy i po kłopocie... Płynu może ucieknie Ci max 200ml zależy jak jesteś szybki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciekawy wątek na ten temat się natknąłem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764

Dokładny opis sposobu diagnozowania, zdjęcia itp

Plus opis jak wypiąć wtyczkę z czujnika: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51291&postdays=0&postorder=asc&start=20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...