witia 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 witam chcialbym wypiac czujnikg62 w celu przeczyszczenia, ogledzin, bo wyskakuje blad i mam wahania temp na blacie czy trzeba odlaczac aku czy mozna wypiac bez odpiecia klemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 czyszczenie nie pomoże...wymień na nowy.Aku nie musisz odłączać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witia 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 sliczne dzieki za rzeczowa odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 czyszczenie nie pomoże...wymień na nowy.Aku nie musisz odłączać Podepnę się do tematu Vag pokazuje mi taki błąd: Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Part No: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 01101 Shop #: WSC 00110 WAUZZZ8E05Axxxxxx AUZ6Z0Dxxxxxxx 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Czyścić styki? Te przy czujniku? Wymieniać cały czujnik? G2 wysyła informacje do ECU silnika czy "tylko" do wskaźnika na desce rozdzielczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 G2 wysyła informację do wskaźnika na desce rozdzielczej i nie wiem czy pomoże czyszczenie ponieważ G2 i G62 przeważnie połączone są w jeden czujnik ale zawsze można spróbować od najtańszego środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ja raczej polecam na początek wypiąć kostkę z G62/G2 i spryskać ją oraz wyjścia ww. czujnika spray'em do złącz elektrycznych a jeśli to nie pomoże to dopiero wtedy wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ja raczej polecam na początek wypiąć kostkę z G62/G2 i spryskać ją oraz wyjścia ww. czujnika spray'em do złącz elektrycznych a jeśli to nie pomoże to dopiero wtedy wymieniać. Czy wyjęcie tego czujnika spowoduje wyciek płynu chłodzącego? Czy nie ma takiego niebezpieczeństwa? Można wyjmować bez obaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 oczywiście, że spowoduje wylanie płynu do poziomu na jakim czujnik się znajduje ale można przecież zlać płyn do kuwety z dolnego zaworu spustowego a potem ponownie wlać do układu i nic wtedy nam nie ucieknie bezpowrotnie, przy zlewaniu płynu pamiętać aby odkręcić korek ze zbiorniczka wyrównawczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ale by zlać z dolnego zaworu trzeba mieć dostęp do podnośnika albo kanału? No to zonk ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ja jak wymieniałem czujnik, odciągnąłem płyn ze zbiorniczka wyrównawczego taką dużą strzykawką. Miejsce zamontowania czujnika obłożyłem szmatą, ale i tak praktycznie nic się nie wylało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Na ciekawy wątek na ten temat się natknąłem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Dokładny opis sposobu diagnozowania, zdjęcia itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 witam chcialbym wypiac czujnikg62 w celu przeczyszczenia, ogledzin, bo wyskakuje blad i mam wahania temp na blacie czy trzeba odlaczac aku czy mozna wypiac bez odpiecia klemy Jeśli masz trochę "pojęcia" to sam sobie wymienisz-żadna filozofia i płynu też nie trzeba zlewać... Wiadomo dostęp do czujnika jest ciulowaty więc najlepiej jest odkręcić i wyjąć obudowę filtra powietrza.Wtedy tylko(jeśli wiesz gdzie się on znajduje) wypinasz stary i szybko wciskasz nowy i po kłopocie... Płynu może ucieknie Ci max 200ml zależy jak jesteś szybki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 niezapomnij o nowym oringu uszczelniającym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Na ciekawy wątek na ten temat się natknąłem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Dokładny opis sposobu diagnozowania, zdjęcia itp Plus opis jak wypiąć wtyczkę z czujnika: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51291&postdays=0&postorder=asc&start=20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się