Italiano Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Proszę o z analizowanie logów Szwagra. Autko czasami wpada w no-flaut. Były już 2 razy czyszczone kierownice, przez pierwsze dni autko dobrze się spisuje, ale potem znowu to samo. Po noflaucie pokazuję się błąd; Saturday,07,February,2009,16:18:51:55371 VAG-COM Version: Release 704.1 Address 01: Engine Control Module Part Number: 038 906 018 FD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2137 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A LOGI DYNAMICZNE Grupa 0 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2276f6d526829bc5.html Grupa 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e0fe410bfb3a608.html Grupa 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33a448d230773059.html Grupa 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eae4256c2e094e46.html Grupa 8 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3e2eeb6534f8635.html Grupa 10 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67abae80d5b21d6c.html Grupa 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adcbb7026ba68a61.html Grupa 13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2decf3142b5e4ba.html LOGI STATYCZNE Grupa 0 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/572295cf62974036.html Grupa 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a625064b6f98f6d.html Grupa 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5da1ca53c8ca314f.html Grupa 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b404c4c572544bf.html Grupa 7 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be04b7cb782fcb89.html Grupa 13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f528dc2950a2b30b.html Grupa 15 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9b8c8640e6c32c1.html BASIC SETTING Grupa 0 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22edfa03637ab4e5.html Grupa 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9204ef288ae7c8ce.html Grupa 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59b542d4c6227aba.html Grupa 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97126700318a118f.html Dziękuje za sprawdzenie
przemik Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Oprócz niedomogajacego termostatu - do wymiany zrobilbym dwie rzeczy... sprawdzil bardzo dokladnie wezyki ukladu podcisnienia, przedmuchal sprezonym powietrzem lub wymienil oraz wywalił katalizator. Cisnienie doladowania nadal nie jest plynnie regulowane... co odbija sie na LMM... wine ponosi j.w lub... ktos kto czyscil sprezarke zle ją zlozyl. EGR - OK uklad wtryskowy - znosny Zaplon ustawiony prawidlowo Dynamiczny kąt wtrysku - wyznaczany prawidlowo. Pozdrawiam
Italiano Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa. Z tego co wiem, to wężyki były wymienione. Bo te co były naprawdę były w kiepskim stanie. A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok. Może podmienić LMM i wtedy zobaczyć?
lukaszr Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 EGR - OK Przemik, a nie wydaje Ci się, że wartość w BS na poziomie 250 to jednak trochę za dużo ? Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa. Nie marginalna, tylko podstawowa - auto nie trzyma temperatury i czas na wymianę termostatu. A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok. Przepchać ? Może podmienić LMM i wtedy zobaczyć? Raczej nic to nie da. Inna sprawa - 011BS - nie ma w ogóle zmian - tak jakby coś było nie tak z podciśnieniem - może coś się gdzieś odłączyło w instalacji.
lukaszr Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 problemu szukalbym w sprezarce ... Albo właśnie z turbiną - ostatnio kolega w A3 miał dokładnie taki sam pomiar w 011BS i okazało się, że turbina jest do wymiany.
spanky Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 problemu szukalbym w sprezarce ... Albo właśnie z turbiną - ostatnio kolega w A3 miał dokładnie taki sam pomiar w 011BS i okazało się, że turbina jest do wymiany. BS lezy ale w dynamicznych jest regulacja wiec podcisnienie chodzi ... stad stawiam na sprezarke ...
Italiano Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa. Nie marginalna, tylko podstawowa - auto nie trzyma temperatury i czas na wymianę termostatu. Jak robiłem logi to tylko poczekałem jak autko złapię 80 stopni i zacząłem robić logi. Cytuj A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok. Przepchać ? Chodzi o to że autko nie jest intensywnie eksploatowane i może wystarczy dłużej pojeździć i się przepali. Czyli z tego co rozumiem, to posprawdzać wszystkie rurki i ewentualnie wymienić. A jak to nie da to wymiana turbo zostaje?
lukaszr Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 BS lezy ale w dynamicznych jest regulacja wiec podcisnienie chodzi ... stad stawiam na sprezarke ... Też racja, ale u znajomego też pompowało jakoś te ciśnienie - w każdym bądź razie też stawiam na turbinę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się