Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5] Niejednakowe obniżenie po założeniu Eibachów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Pacjent to A6 2.7BiT APB (187kW) quattro automat, zdrowy zawias/amory 1BE , wersja US, rocznik 2002. Po wymianie ori sprężyn na zestaw Eibach ProKit E1562-140 dokładnie ten:

https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a6-4b2,-c5-e1562-140-pi-687.html 

przód poleciał o ok. 1cm niżej niż tył. Tak ma być na tych springach czy powinno być równo?? :eusathink:
Fabryczne sprężyny do 1BE w tym aucie mają klasę wagową 11 (PR: 0JL) z przodu i 16 (PR: 0YR) z tyłu.
Gazu nie ma i nie będzie :whistling: 

 

20190418_181617 mod.jpg

20190418_185033.jpg

20190418_185043.jpg

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Tak stoi [taka sama A6] na fabrycznych klamotach od 1BE:

 

827538851_9_1080x720_27-biturbo-s-line-quattro-wersja-amerykanska-ksiazka-serwisowa-_rev009 (1).jpg

Opublikowano

Springi muszą się też ułożyć więc poczekać trochę i zobaczymy 

Opublikowano

Oby tył się ułożył, bo przód już aż nadto poszedł w dół :wink: 
Z drugiej strony mam wrażenie, że ten  samochód z ori zawieszeniem 1BE (ten w jasnym kolorze nadwozia) ma tył ciut wyżej niż przód, więc może tak ma być gdy sprężyny nie są ubite, hmmm....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...