BeyerBrown Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, Pacjent to A6 2.7BiT APB (187kW) quattro automat, zdrowy zawias/amory 1BE , wersja US, rocznik 2002. Po wymianie ori sprężyn na zestaw Eibach ProKit E1562-140 dokładnie ten: https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a6-4b2,-c5-e1562-140-pi-687.html przód poleciał o ok. 1cm niżej niż tył. Tak ma być na tych springach czy powinno być równo?? Fabryczne sprężyny do 1BE w tym aucie mają klasę wagową 11 (PR: 0JL) z przodu i 16 (PR: 0YR) z tyłu. Gazu nie ma i nie będzie Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Tak stoi [taka sama A6] na fabrycznych klamotach od 1BE:
skubiszek Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Springi muszą się też ułożyć więc poczekać trochę i zobaczymy
BeyerBrown Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Oby tył się ułożył, bo przód już aż nadto poszedł w dół Z drugiej strony mam wrażenie, że ten samochód z ori zawieszeniem 1BE (ten w jasnym kolorze nadwozia) ma tył ciut wyżej niż przód, więc może tak ma być gdy sprężyny nie są ubite, hmmm....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się