Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przełożeniem licznika


hektor1990dzn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem że był ten temat już wcześniej ale mam taki problem że mam licznik z audi a6 a chciałbym go przełożyć do a4 b5 b5 lift i mam problem takiego typu że licznik był przerabiany pod a4 i chodzi o to że licznik chce podłączyć do swojego auta i pokazuje dobrze paliwo i temp oleju jak i temperature silnika a jest z tym problem że licznik jest z diesla i chciałbym go przełożyć do benzyny po odpaleniu nie działają obroty i nie wiem co jest ktoś pomoże?? i do tego chciałbym założyć kierownice multifunkcyjną do tego auta mam przekaźnik i jak mam to zrobić żeby wszystko działało mam piny do obu liczników umiem zakodować kluczyki i takie tam ale nadal mam problem z obrotami widać że po odpaleniu drgają do góry ale nie wskazują obrotów i nie wiem jak to ogarnąć PS licznik jest z Anglika Diesel 1.9 a chce go założyc do benzyny mam kody do obu liczników i zakodowanie kluczy to nie będzie problem ; ) który pomarańczowy kabel to can high a który can low ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie wsad przerobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsad jest Zriobiony pod 4b5 tyle ze do diesla a potrzebuje benzynę podałbyś instrukcje jak to zrobić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zbyt pozno ta uwaga lecz dla czytajacych moze byc przydatna . licznik od diesla do diesla , od benzyny do benzyny . wazne pierwsze oznaczenie numeru licznikow np: 8LO 919 ... reszta nie musi byc identyczne . tył licznikow czarny to polift a bialy to przedlift , to powinno rowniez sie zgadzac .adaptujac  diesla do benzyny lub odwrotnie to duzo zabawy z programowanie itp. mysle ze taniej kupic uzywke ze sprawnym FIS em w/g zasad ktore podalem na poczatku . przerobilem to wiec kumam co i jak . pozdro .

Fazii chyba juz korzystalem z twojej pomocy kiedy mialem przekladkje swoich licznikow za co dzikuje . Korzystalem również z instrukcji wyciagnietej z neta .....szafa,, ...moglem sie mylic z kolorem tylu licznikow lift , dla jasnosci napisze. przed lift bez can to nr,y beda zaczynac sie 8LO 919 ... jaeger ma biala obudowe a polift  8LO 920... / tutaj w moim tlumaczeniu byl bład za co przepraszm/  . strona z ktorej brałem info:  [8L] Liczniki,Zegary:FIS,1/2 FIS "szafa"- podsumowanie . ok , nie mieszam  a ta strona jest przydatna ...

Pozdrawiam 

Edytowane przez rtty
uzupełnienie w/w tekstu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał:

tył licznikow czarny to polift a bialy to przedlift , to powinno rowniez sie zgadzac

No i się mylisz. Uk-nsi w minilifcie i jaeger w polifcie też miały bialy tył. 

 

W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał:

adaptujac  diesla do benzyny lub odwrotnie to duzo zabawy z programowanie itp.

Zmiana jedynie mapy obrotomierza - parę minut roboty. 

 

W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał:

licznik od diesla do diesla , od benzyny do benzyny

Zmiana tarczy i mapy obrotomierza. Na upartego jak masz tdi a licznik od Pb to wystarczy samo przekodowanie jeśli nie przeszkadza Ci tarcza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...