hektor1990dzn 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Witam wiem że był ten temat już wcześniej ale mam taki problem że mam licznik z audi a6 a chciałbym go przełożyć do a4 b5 b5 lift i mam problem takiego typu że licznik był przerabiany pod a4 i chodzi o to że licznik chce podłączyć do swojego auta i pokazuje dobrze paliwo i temp oleju jak i temperature silnika a jest z tym problem że licznik jest z diesla i chciałbym go przełożyć do benzyny po odpaleniu nie działają obroty i nie wiem co jest ktoś pomoże?? i do tego chciałbym założyć kierownice multifunkcyjną do tego auta mam przekaźnik i jak mam to zrobić żeby wszystko działało mam piny do obu liczników umiem zakodować kluczyki i takie tam ale nadal mam problem z obrotami widać że po odpaleniu drgają do góry ale nie wskazują obrotów i nie wiem jak to ogarnąć PS licznik jest z Anglika Diesel 1.9 a chce go założyc do benzyny mam kody do obu liczników i zakodowanie kluczy to nie będzie problem ; ) który pomarańczowy kabel to can high a który can low ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Trzeba będzie wsad przerobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor1990dzn 0 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Wsad jest Zriobiony pod 4b5 tyle ze do diesla a potrzebuje benzynę podałbyś instrukcje jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtty 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 (edytowane) moze zbyt pozno ta uwaga lecz dla czytajacych moze byc przydatna . licznik od diesla do diesla , od benzyny do benzyny . wazne pierwsze oznaczenie numeru licznikow np: 8LO 919 ... reszta nie musi byc identyczne . tył licznikow czarny to polift a bialy to przedlift , to powinno rowniez sie zgadzac .adaptujac diesla do benzyny lub odwrotnie to duzo zabawy z programowanie itp. mysle ze taniej kupic uzywke ze sprawnym FIS em w/g zasad ktore podalem na poczatku . przerobilem to wiec kumam co i jak . pozdro . Fazii chyba juz korzystalem z twojej pomocy kiedy mialem przekladkje swoich licznikow za co dzikuje . Korzystalem również z instrukcji wyciagnietej z neta .....szafa,, ...moglem sie mylic z kolorem tylu licznikow lift , dla jasnosci napisze. przed lift bez can to nr,y beda zaczynac sie 8LO 919 ... jaeger ma biala obudowe a polift 8LO 920... / tutaj w moim tlumaczeniu byl bład za co przepraszm/ . strona z ktorej brałem info: [8L] Liczniki,Zegary:FIS,1/2 FIS "szafa"- podsumowanie . ok , nie mieszam a ta strona jest przydatna ... Pozdrawiam Edytowane 24 Sierpnia 2019 przez rtty uzupełnienie w/w tekstu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał: tył licznikow czarny to polift a bialy to przedlift , to powinno rowniez sie zgadzac No i się mylisz. Uk-nsi w minilifcie i jaeger w polifcie też miały bialy tył. W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał: adaptujac diesla do benzyny lub odwrotnie to duzo zabawy z programowanie itp. Zmiana jedynie mapy obrotomierza - parę minut roboty. W dniu 14.08.2019 o 13:23, rtty napisał: licznik od diesla do diesla , od benzyny do benzyny Zmiana tarczy i mapy obrotomierza. Na upartego jak masz tdi a licznik od Pb to wystarczy samo przekodowanie jeśli nie przeszkadza Ci tarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się