Marcin56576 0 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Witam kolegow posiadam audi a4 b8 1.8 tfsi 160km zauwazylem wyciek oleju w tylnej lewej czesci silnika prosze o jakies wskazowki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Najprawdopodobniej wyciek spod pompy podcisnienia.. w tych silnikach zdarza sie to bardzo czesto, nie tylko z tej uszczelki, ale z bardzo wielu miejsc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin56576 0 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Dzieki musze to zbadac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyklone 4 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 U mnie jest to samo wymiana uszczelki nic nie dała, dalej kapie olej na katalizator. Przymierzam się do wymiany całej pompy podciśnienia. Da radę to samemu ogarnąć? Czy to jakaś większa filozofia? Dodam, że mam zdolności manualne i odpowiednie narzędzia. Bardziej chodzi o fakt czy trzeba coś robić poza samym przełożeniem pompy? Ewentualnie na co uważać. PS. Ten wyciek ma jakiś wpływ na pracę układu hamowania czy czegokolwiek innego? Żadnych skutków ubocznych poza zapachem palonego oleju od czasu do czasu nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Nie ma wplywu... sprawdz oring czy jest szczelny na wejsciu do pompy podcisnienia, bardzo czesto oring ten jest nieszczelny i tam rowniez zaczyna siaczyc olej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1-72 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Dokładnie to co pisze kolega kixi4 do wymiany oring na wejściu do pompy, miałem ten sam problem wymiana uszczelki nic nie dała, po wymianie oringu po problemie, suchutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyklone 4 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Jaki oring tam idzie? Jest jakiś numer tego czy wystarczy kupić zestaw oringów i cos dobrać? Nie miałem jeszcze czasu na to zajrzeć, a jak już mam tam zaglądać to od razu wymienię ten oring dla spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Nie pamietam wymiaru teraz, ale najlepiej go wyjac i kupic troszke grubszy bo ten fabryczy jest dosc luzny i stad pojawiaja sie tam wycieki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyklone 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalS95 0 Opublikowano 25 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 (edytowane) Cześć, wygląda na to że mam ten sam problem. Mechanik powiedział żebym kupił zestaw uszczelniający ale w etce znalazłem to czyli tylko ten oring nr 2 się wymienia? O jakiej uszczelce mówicie? @Piotr1-72@kixi4 Popychacz też wymieniać ? Edit: znalazłem w etce tą uszczelkę. Zamówiłem nawet w razie czego nawet ten popychacz. Pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2022 przez MichalS95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się