Zyklone

Pasjonat
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Zyklone

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Gliwice

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      1.8 TFSI
    • Kod silnika
      CDHB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB
    1. Sprawdź czy dysza nie jest zatkana, ja tak miałem i w ogóle spryskiwacz nie działał. Zdjąłem osłonę korpusu wycieraczki, zdjąłem dyszę(wystarczy ją pociągnąć do góry), przepchałem oba otwory cienką struną od gitary, która idealnie się do tego nadaje, całość przepłukałem w czystej wodzie, złożyłem do kupy i śmiga elegancko. Chciałem kupować nową dyszę, ale coś mnie natchnęło, żeby to rozebrać i okazało się, ze w środku było pełno syfu, rdzy i osadu. Chwila roboty.
    2. Póki co temat niestety zawieszony, problem zniknął samoczynnie. W międzyczasie samochód był na przeglądzie, wymianie oleju itp. Mieli też sprawdzić o co chodzi z tym błędem przy okazji, ale żadnych nieprawidłowości nie znaleźli. Najgorzej.
    3. Nie posiadam tempomatu.
    4. Ok, po chwili walki z tematem ogarnąłem, że błąd "Parking Brake malfunction" prawdopodobnie spowodował także błąd skrzyni biegów oraz błąd silnika, przez co samochód nie mógł ruszyć na żadnym biegu. Na chwile obecną samochód jeździ(bardziej próbowałem nim ruszyć niż jeździć) i jedyny błąd jaki występuje to własnie od hamulca postojowego. Niestety samochód posiadam od 2 tygodni i nie dorobiłem się jeszcze kabla, żeby posprawdzać i pokasować błędy Pytanie do bardziej doświadczonych: Czy może to być spowodowane niskim napięciem akumulatora/padniętym akumulatorem?(rano przy pierwszej próbie uruchomienia zauważyłem, że silnik odpalił ale dopiero za którymś obrotem rozrusznika, później już palił normalnie od strzała). Ewentualnie czy może to być spowodowane nieszczelnością pompy próżniowej(lekki wyciek między pompą a silnikiem) - idzie do zrobienia po weekendzie. Przepraszam, jeżeli moje pytania są durne, ale jeszcze nie jestem zbyt doświadczony jeżeli chodzi o mechanikę i elektrykę samochodową.
    5. Cześć, Dzisiaj przy próbie odpalenia mojego nowego nabytku spotkała mnie niemiła niespodzianka :/ a mianowicie pokazał się komunikat "Parking Brake Malfunction", do tego komunikat, żeby wrzucić na skrzyni P albo N(Jest na pozycji P), pali się kontrolka silnika. Silnik odpala i pracuje normalnie, hamulec postojowy też pracuje, słychać dźwięk silniczków, czuć pracę pedała od hamulca przy aktywacji/dezaktywacji hamulca postojowego. Po puszczeniu hamulca nożnego słychać jakby coś klikało w skrzyni biegów(dźwięk dochodzi jakby ze środkowego tunelu). Po wrzuceniu R, albo D nic się nie dzieje, samochód nie jedzie jak dodam lekko gazu to wskazówka obrotomierza idzie w górę a samochód stoi. Samochód jeździł normalnie, palił od strzała, wszystko pracowało bez zarzutów, wczoraj pojawił się ten błąd "Parking Brake Malfunction", ale po zgaszeniu zapłonu i ponownym odpaleniu już go nie było i można było normalnie jeździć, odpalałem go później jeszcze kilka razy i nic niepokojącego się nie działo, wszystkie systemy działały prawidłowo. Dzisiaj stało się to co powyżej i pi**a nic się nie da zrobić. Ktoś miał coś podobnego? Szukałem w necie i są opisane problemy z "Parking Brake Malfunction", ale takich jaj jak u mnie nie ma.
    6. Siema! Dzień dobry! Dzisiaj po ponad pół roku poszukiwań stałem się mega szczęśliwym posiadaczem poszukiwanej od dawna ślicznotki, a mianowicie A4 b8 w avancie w kolorze Quartz Gray Metallic z rocznika 2008 z mega niskim i co najważniejsze autentycznym przebiegiem 101tyś km oraz dość bogatym wyposażeniem(ledy, bixenon, panoramiczny dach, elektryczna klapa bagażnika, parktronic przód + tył , czujniki zmierzchu, deszczu, prawdopodobnie MMI 2G(przyciski na środkowej konsoli + pokrętła bez joysticków i zmieniarka na 6 płytek + navi w bagażniku) i inne) w dosyć przystępnej jak na wyposażenie i rocznik cenie. Sukcesywnie planuję kilka rzeczy wymienić, tak aby samochód jeszcze bardziej cieszył oko i sprawiał frajdę z jazdy nim. Po pierwszych przejażdżkach jestem w szoku jak wygodny jest to samochód i jak dobrze się prezentuje. Jak trochę ochłonę z emocji to wrzucę jakieś zdjęcia w odpowiednim dziale żeby się pochwalić. Samochód ten dla mnie ma służyć głównie jako środek transportu na weekendowe wypady i sprawiać radość z bezcelowej jazdy nocą, na co dzień jeżdżę służbowym stąd też wybór padł na silnik benzynowy, docelowo szukałem 2.0TFSI 211KM, ale ostatecznie 1.8TFSI 160KM z Multitroniciem daje całkiem radę(w planie jakiś chip i lekkie mody na 200+) Pozdrawiam serdecznie.