Zyklone

Pasjonat
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Zyklone

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Gliwice

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      1.8 TFSI
    • Kod silnika
      CDHB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB
    1. Siema. Mam kilka pytań odnośnie składania zacisków po bożemu. Chodzi mi o zaciski z S4 przód oraz tył. 1. Czy smaruje się piny prowadzące zacisku przód/tył? Jeśli tak to czym? Czytałem na ten temat sporo, ale każdy pisze co innego stąd to pytanie... 2. Malarz akrobata pomalował prowadnice w jarzmie przód(malowane proszkowo wiec warstwa farby jakaś tam jest) klocki przesuwają się bardzo gładko, ale nie mam pewności czy z czasem się to nie zmieni ze względu na to, że farba jest dość miękka i czy nie będzie powodować nieprawidłowej pracy. Zostawić jak jest czy zedrzeć farbę na prowadzeniu klocka do gołego metalu dla świętego spokoju? 3. W jarzmie z tyłu po założeniu blaszek trzymających klocki, same klocki wchodzą bardzo ciężko. Może to być spowodowane tym, że prowadnice są pomalowane(a jak), blaszka jest nieco ściśnięta i blokuje klocek. Zdzierać farbę w miejscu styku z blaszkami trzymającymi klocki tak aby blaszki te nie były ściśnięte i klocek siedział luźniej? 4. Jakie są momenty dokręcenia śrub jarzma przód/tył do zwrotnicy oraz samych zacisków do jarzma?
    2. Dzisiaj wymienione łożysko na SKF, jednak zrobili to fachowcy mający prasę hydrauliczną, więc obyło się bez komplikacji. Nie lubię druciarstwa typu imadło, młot i przecinak bo to się mija z celem. Szkoda kasy, czasu i nerwów na takie eksperymenty. W końcu nastała w samochodzie upragniona cisza.
    3. Wątpię Robią tak samo jak kolega powyżej. Stare śruby w gwinty i heja młotkiem. Śruby i tak idą nowe tak samo jak obudowa łożyska więc stare na śmietnik tak czy tak.
    4. Wersje z Tipem były tylko na USA o ile dobrze pamiętam.
    5. Dołączę się Jest jakaś opcja na zakodowanie szyb tak, żeby się automatycznie zamykały po zamknięciu samochodu z kluczyka? Nie chodzi mi o zamykanie szyb podczas trzymania wciśniętego przycisku zamykania tylko o jego jednorazowe kliknięcie.
    6. Niedawno wymieniłem wszystkie ledy wnętrza na moduły od kolegi Tomnika(troche tego było bo mam oświetlenie full opcje) i świecą bajecznie. Zimna barwa światła pięknie się prezentuje w B8, nic nie mruga, wszystko się ładnie wygasza, ściemnia itd. Jedyne co to mam wrażenie, że aż za mocno świecą Możliwe, że to taki efekt po przejściu z żarówek które imitują światło na moduły, które po prostu dobrze dają po oczach i trzeba się przyzwyczaić. Tak czy tak polecam bardzo bo efekt w porównaniu do standardu jest kosmiczny.
    7. Z tymi motorami i quattro był Stronic tylko i wyłącznie. Tak że na pewno masz skrzynke Stronic. Więc olej lepiej wymieniać bo naprawy automatów tanie nie są i nie ma znaczenia czy to legendarne Multi czy Stronic koszty napraw oscylują w podobnych granicach zaczynające się od kilku tyś zł. Wiec nic tylko dbać i na bieżąco serwisować. No dobra może i był Tiptronic ale na rynek amerykański.
    8. Łożysko w obudowie(z uszami)+ piasta z wielowpustem pod półoś. Chciałbym to sam wymienić bo zdolności manualne i narzędzia są, ale podejrzewam, że bez prasy nie da rady wymienić samego łożyska
    9. NO nie pasuje na pewno skoro podstopnica jest kierunkowa i nie jest symetryczna. Musiał byś szukać zestawu do angola.
    10. Dzięki Pany! Macie jakieś źródło gdzie kupię secik łożysko + piasta firm które podaliście? Wszędzie są same łożyska tych firm bez piasty, a jak znajdę komplet to jest on firmy noname...
    11. Podpinam się do prośby bo też mnie to raczej czeka i wolał bym kupić ori.
    12. Będzie pasować jak trzeba kupiłem je od nich i wszystko pasowało elegancko. Wymiana 2 min roboty, a efekt w porównaniu ze zwykłym podświetleniem tablicy kosmos od razu lepiej tył wygląda.
    13. Ja zawsze wyłączam kartę wifi jak odpalam VCDS, żeby czasami coś się nie zaktualizowało, zablokowało bo wiadomo, że nie jest to ori produkt. Ja bym odesłał do nich 50zł nie pieniądze, a samemu to jest trochę zabawy z tego co zgłębiałem temat i można narobić więcej szkody niż pożytku.
    14. Może i nie trzeba zmieniać lapka, tamten ogólnie chyba miał jakiś problem ze sterownikami USB, nie chciało mi się bawić w rozwiązywanie problemów z tym bo to firmowy lapek i zajmie się nim informatyk więc wziąłem drugi który miałem pod ręką, żeby sprawdzić czy zadziała i zadziałało.
    15. Tak udało się ogarnąć temat. W moim przypadku problemem okazał się laptop, a raczej problem ze sterownikami USB. Niby kabel był widziany i w menadżerze urządzeń był rozpoznany, ale program jako tako go nie widział, a jak widział to albo sygnalizował, że nie jest podłączony do samochodu albo, po chwili zrywało połączenie. Zainstalowałem na drugim laptopie VCDS'a podłączyłem kabel, od razu wszystko zaskoczyło i działa żyleta. Miałem obawy, że kabel padł chociaż używany był może 5x do tej pory, ale na szczęście problemem okazał się laptop.