Zyklone

Pasjonat
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Zyklone

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Gliwice

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      1.8 TFSI
    • Kod silnika
      CDHB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Witam, Niedawno zauważyłem, ze nie grzeje mi tylna szyba po odpaleniu grzania lusterka stają się momentalnie ciepłe, a tylna szyba nic. Podpiąłem kompa i sprawdziłem błędy, ale nie ma żadnych, sprawdziłem bezpiecznik od grzania tylnej szyby(40A w bagażniku po prawej stronie) i zamieniłem miejscami przekaźniki od grzania i od gniazdek. Nic to nie zmieniło, bezpiecznik jest dobry, zasilanie na bezpieczniku zarówno przed jak i za jest 13V, a szyba nie grzeje. Trochę dzisiaj było zimno żeby zdejmować tapicerki na dworze bo garażu niestety nie mam Obejrzałem również obwód grzania na szybie i nie widać, żeby cokolwiek było uszkodzone. Jakieś pomysły co się mogło wydarzyć?
    2. Zyklone

      Niedawno wymieniałem rozrząd u siebie w CDHB. Zapłaciłem w bardzo dobrym i polecanym serwisie vag'ów 1600zł za wymianę rozrządu + oryginalne części z aso - wymieniany był łańcuch główny rozrządu, napinacz, wszystkie ślizgi oraz wszystkie uszczelnienia pokrywy rozrządu. W zasadzie drugiego łańcucha nie ma co wymieniać, chyba, że któryś ze ślizgów jest pęknięty albo zużyty lub coś z samym łańcuchem jest nie tak, z reguły tego krótkiego łańcucha się nie wymienia. U siebie wymieniłem profilaktycznie, gdyż nie miałem informacji, czy był kiedykolwiek wymieniany, czy nie i była to dobra decyzja, gdyż łańcuch okazał się już naciągnięty na tyle, że napinacz był wysunięty do samego końca, jeszcze trochę i któregoś poranka mogła by być niespodzianka. Ogarnięty serwisant podczas wymiany obejrzy co trzeba i zweryfikuje stan podzespołów więc nie ma się co zastanawiać co jeszcze wymienić przy okazji bo jak coś trzeba wymienić na pewno się o tym dowiesz(wiadomo więcej części więcej $ dla serwisu)..
    3. Zyklone

      Edit: Hamulec zaczął tak k**ewsko piszczeć, że się nie da jeździć. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że piszczenie jest losowe i albo nie piszczy wcale, albo z każdym hamowaniem. Po weekendzie demontuje koło, zacisk i sprawdzam co jest grane.
    4. Zyklone

      No właśnie u mnie minęło jakoś 1.5-2 miesiące od założenia. Jestem pewien, że nie ma to związku z blokującym się zaciskiem, blokującymi się prowadniczkami czy też złym montażem, bo montowałem to sam z pedantyczną starannością i dbałością o każdy najmniejszy detal. Lepiej było zapytać zamiast w ciemno rozbierać i szukać problemu. Póki co będę obserwował sytuację, jedyne co to zdziwił mnie fakt, że niekiedy przez cały dzień użytkowania samochodu ani raz nie zapiszczy, a czasami już po chwili jazdy zaczyna - nie ma reguły.
    5. Zyklone

      Cześć, Zauważyłem, że od czasu do czasu zapiszczy mi prawy tylny hamulec. Nie jest to nagminne, ale bardzo irytujące. Szczególnie zdarza mu się zapiszczeć przy skręcie w prawo na małej prędkości oraz czasami przy bardzo delikatnym hamowaniu z niewielkiej prędkości. Tarcze, klocki i zaciski są praktycznie nowe(przejechane mają max 2k km). Zaciski były profesjonalnie regenerowane, prowadnice nasmarowane, chodziły jak złoto, wszystkie gumki uszczelki blaszki i śrubki nowe, montaż odbył się również profesjonalnie - w imię idei u siebie rób jak u siebie. Dodam, że są to zaciski z S4, tarcze zimmermann gładkie i klocek ferodo premier. Ktoś ma jakiś pomysł? A może ten zestaw tak ma, że czasami zapiszczy... Do tej pory była błoga cisza, kilka dni temu zauważyłem, że czasami zapiszczy i to tylko prawy tylny zacisk.
    6. Zyklone

      Bez urazy ale pokrowce to kojarzą się z wąsatym januszem w starym passacie... Jaki to ma cel używanie tego typu dziadostwa? Fotele same w sobie są odporne na uszkodzenia, jak brudne można je wyczyścić/wyprać/zregenerować nie ma z tym problemu tak że szpecenie samochodu tego typu artefaktami mija się z celem i zaburza wszelkie poczucie estetyki.
    7. Zyklone

      Nie bardzo, bo jest ona przykręcona od spodu a dostęp do śrub jest mega słaby. Pocieszę Cię faktem, że rozebranie tunelu to jedynie czynność czasochłonna, ale prosta Zajmuje trochę czasu, ale nic skomplikowanego i nie trzeba jakichś specjalnych narzędzi też. Wystarczy komplet kluczy z grzechotką.
    8. Zyklone

      Mam ten z linku powyżej, pasuje idealnie do 1.8TFSI i 2.0TFSI bo to konstrukcje bliźniacze Spisuje też się świetnie, w każdej chwili można sprawdzić, czy komputer nie leci w pręta przypadkiem.
    9. Zyklone

      U mnie pokazuje na bagnecie MAX, a na MMI 1 kreska jest poniżej max czyli 125ml, ale to jest wartość tak mała, że podejrzewam na bagnecie ciężko to zauważyć. tak czy tak wychodzi na to, że pokazuje poprawnie.
    10. Zyklone

      Z tego co mi się wydaje to nie można regulować siły nawiewu osobno dla każdej strefy, może się mylę, ale skoro wentylator jest jeden, a regulacja siły nadmuchu odbywa się poprzez zwiększenie/zmniejszenie jego prędkości obrotowej to niby w jaki sposób można by było regulować siłę nadmuchu osobno dla dwóch różnych stref.
    11. Zyklone

      Udało się dorwać ten bagnet nowy w jednym ze sklepów internetowych(niestety nie jest już tak łatwo dostępny), pasuje idealnie nie trzeba modyfikować uchwytu, maska normalnie się zamyka, wskazuje poziom oleju poprawnie. W końcu mogę spokojnie odetchnąć ze świadomością, że na mmi dobrze pokazuje poziom oleju, w każdej chwili mogę to zweryfikować manualnie, a silnik jest jednak po remoncie(wziął jedynie 125ml oleju na 6tyś km). Polecam każdemu ten patent bo jest o wiele wygodniejszy niż bagnet serwisowy.
    12. Zyklone

      Na słuch. Było słychać, że hałas dochodzi z przodu po stronie kierowcy. Na podnośniku też nie było żadnych luzów ani nic, ale po wymianie łożyska hałas zniknął.
    13. Zyklone

      Tarcze hamulcowe? Może mają bicie i przy większej prędkości powodują odczuwalne drgania...
    14. Zyklone

      Te z ali nawet spoko trochę widać, że to chiny ale za około 60zł nie ma tragedii. Montaż zajmuje 5 min i nie trzeba niczego demontować tak na prawdę wystarczy lekko odgiąć ten boczny panel i wysunąć go z podstopnicy bo jest dość miękki. Montaż podobnie tylko w druga stronę
    15. Zyklone

      Mi po przejechaniu 6tyś km zeszło ze skali 1 kreska, czyli 125ml oleju... Silnik 1.8 tfsi CDHB z 2009 roku. Pytanie czy czujnik pokazuje dobrze. Jest szansa, że pokazuje źle? Dodam, że kiedyś było max i spadła 1 kreska po jakimś czasie, czyli wychodziło by, że coś tam mierzy.