dawid1 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Czy to normalne zeby ta czesc pomiedzy katem a turbina po ostrym wstawianiu była az cała czerwona .A jechałem moze 5 min to było w nocy otworzyłem maske i myslałem ze mi sie cos tam ztopi,nawet kolektor wyd był czerwony.Wiec nasowa sie pytanie czy to normalne zjawisko????????
fantastic Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 normalne - przy dłuższej ostrej jeździe u mnie turbo świeci jak H4 w nocy :gwizdanie:
kiblos Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 jeżeli kat zapchany to od razu czuć, samochód nie przyśpiesza, strasznie muli, ja nie mam kata ale jak pojadę poszaleć, to też mi się kolektor świeci więc się nie przejmuj
ajax Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 normalne - przy dłuższej ostrej jeździe u mnie turbo świeci jak H4 w nocy TO nie jest normalne. Ja rowniez mialem problem ze swiecacym turbem ktory pozniej okazal sie dla niej zabojczy... zla praca N75 -> WG i turbo krecilo sie wiecej niz bylo potrzebne... czyli je przekrecalem. Po regeneracji i ponownej regulacji, nawet kiedy ostro jade, turbo sie rozgrzewa ale widac, ze swieci tylko "w srodku " a cala reszta jest normalna. Przyjrzalbym sie problemowi nieco blizej!
poziek Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Też nie wydaje mi się żeby to było normalne... na początek zrobiłbym logi a potem zastanowił sie jeszcze nad wycięciem katalizatora...
dawid1 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 tydzien temu wymieniłem kata na nowy wymieniłem druga sonde i dalej pokazuje mi sie bład od kata 16804 auto jest zamulone jakby turbo sie nie załaczało ,jutro jade robic logi czy ktos wie na jakim kanale sprawdzac? nie wiem juz sam co mam robic vag nic wiecej nie pokazuje
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 tydzien temu wymieniłem kata na nowy wymieniłem druga sonde i dalej pokazuje mi sie bład od kata 16804 auto jest zamulone jakby turbo sie nie załaczało ,jutro jade robic logi czy ktos wie na jakim kanale sprawdzac? nie wiem juz sam co mam robic vag nic wiecej nie pokazuje zrób logi kanału: 3 20 31 34 115 i wrzuć na forum... zobaczymy co w trawie piszczy
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 w sumie tak sobie myślę...sprawdzilibyście jeszcze pompę paliwa...bo coś mi to wygląda na wysoki afr i egt...
dawid1 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 mozliwe bo prawie zawsze przy przekreceniu kluczyka na zapłon jest dziwny dzwiek jakby z pompy krutkie brrrrrrr czy moze miec to wpływ na moje problemy
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 mozliwe bo prawie zawsze przy przekreceniu kluczyka na zapłon jest dziwny dzwiek jakby z pompy krutkie brrrrrrr czy moze miec to wpływ na moje problemy musicie podłączyć manometr pod listwę paliwa i się przejechać, sprawdzić czy jest cały czas 4 bary (w AVJ ciśnienie na listwie jest stale)... jeżeli ciśnienie gdzieś spada to wymienić filtr paliwa (tam jest regulator cisnienia) jeżeli nadal będzie spadało ty wymienić pompę paliwa
dawid1 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Dodam jeszcze ze w serwisie powiedzieli mi zebym najpierw wymienił uszczelke miedzy katem a turbo tak tez zrobiłem ale nie pomogło
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Dodam jeszcze ze w serwisie powiedzieli mi zebym najpierw wymienił uszczelke miedzy katem a turbo tak tez zrobiłem ale nie pomogło ale na co to miało pomóc ? :polew: kurde te serwisy to mnie rozwalają
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 musisz to przerobić na tabelę w exelu... w ten sposób zapisane to czarna magia... na którym biegu to było robione? wiesz, że masz 4 bieg wrzucić ok 2000rpm i jechac na tym 4 biegu do 7000rpm do odcinki ? jak 4 bedzie z szybki mozna 3 bieg
CoLo Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Dawid1 tu masz opisane jak to zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/jak_ladnie_zapisac_logi_w_exelu-t6533.0.html; Odpowiedz#2 - Ja w ten sposób robię i jest git
Gość Henrykus Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Początek "świecenia" stali zaczyna się od 520-580 stopni . Metal przybiera kolor brązowo-czerwony szczególnie dobrze widoczny jak jest ciemno. Pozdr.
poziek Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 stary.... http://www.a4-klub.pl/smf/jak_ladnie_zapisac_logi_w_exelu-t6533.0.html;
fantastic Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Początek "świecenia" stali zaczyna się od 520-580 stopni . Metal przybiera kolor brązowo-czerwony szczególnie dobrze widoczny jak jest ciemno. Pozdr. temp. spalin to ok 900 st.C, początek zadziałania kata to chyba 700 st. C - moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma. -Polataj troche ale spokojnie zmieniając biegi przy 2500 rpm i po jakichś 15 min sprawdz czy świeci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się