dawid1
Pasjonat-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dawid1
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia dawid1
0
Reputacja
-
Wiec co ? Zegary do wymiany? [br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 14:03_________________________________________________A dziś po pracy wsiadam do autka i wszystko chodzi tak jak powinno no ciekawe tylko jak długo
-
Witam ,dziś rano ku mojemu zdziwieniu, wsiadając do autka okazało sie że FIS nic nie pokazuje ,nie ma tez godziny ani licznika kilometrów, reszta działa.Zeskanowałem i pokazał sie błąd; 01317- Control Module in Instrument Cluster (J285) Kasowałem pojawia sie z powrotem. Podstawiałem nowy moduł komfortu ten pod kierownicą ale jest tak samo,czy ma moze ktoś jakiś pomysł? Z GÓRY DZIĘKI ZA SUGESTIE
-
Witam wszystkich Problem jest tego typu ze gdy z rana chciałem odpalic auto ono odpaliło i zaraz zgasło i juz nie chce odpalic . Pojawił sie za to bład 16725 camshaft position sensor g40 impausible signal, dodam ze rozrząd wymieniałem rok temu od tamtej pory najechałem 40tys i wszystko było ok az do teraz.Czy miał moze ktos podobny przypadek? Od czego radzicie zaczac sprawdzanie i czy w ogóle mozna tu cos samemu sprawdzic ? Z góru dzieki za jakiekolwiek sugestie
-
witam u siebie tez miałem taki brak mocy wymieniłem przepływomierz sonde w serwisie powiedzieli ze wszystko jest jak najbardziej ok a ja cały czas odczuwałem brak mocy ,a co sie okazało po wymianie rozrzadu goscie załozyli mi odwrotnie weze do DV a ja głupi rok czasu sie z tym meczyłem masakra
-
[B6 AWX] Wymiana Koła dwumasowego i sprzęgła
dawid1 odpowiedział(a) na niuniek222 temat w Audi A4 B6/B7
wymieniałem tydzien temu uszczelniacz ok 200 sprzegło 460 dwumas 1230 robocizna 350 -
dokładnie u mnie tez ciekło z tego plastikowego trójnike przychodzacego do bloku silnika w serwisie powiedzieli ze własnie najczesciej leci z tamtad http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6f9eade3d4ea9474.html u ciebie pewnie wyglada to troche inaczej ale przynajmniej bedziesz wiedział gdzie szukac
-
nie w tej kwestii u mnie jest w miare normalnie
-
witam mam dokładnie to samo i ani czyszczenie przepustnicy razem z adaptacja ani wymiana przepływki na nowa ori nic nie dała wymieniłem jeszcze drugą sonde takze nowa ori do tego nowy kat podmieniałem N75 i moje auto dalej ma objawy jak opisujesz i do tego pow 3 tys słabo ciagnie
-
Wymieniłem przepływke na nowa orginalna ale dalej nie mam mocy cały czas wywala mi bład 16804 kat nowy Narazie jestem za granica dopiero za 2 miechy wracam i chyba dopiero wtedy to zrobie w polsce bo tu na wioskach nikt sie na tych autach nie zna
-
nie wiem czy mozna wymienic sama uszczelke ja proponowałbym wymienic całą czesc bo ten plastik tez juz sie pewnie troche odkształcił
-
U siebie miałem to samo co ty opisujesz wymieniłem ten cały plastik na nowy i po problemie tam jest uszczelka miedzy silnikiem a tym plastikiem u mnie była juz cała sparciała , proponuje wymienic czesc i sprawa bedzie załatwiona
-
[B6 BBK] Problem z zapłonem, pojawiające się błędy
dawid1 odpowiedział(a) na beice temat w Audi A4 B6/B7
Witam miałem ostatnio ten sam problem wymieniłem 1 cewke i narazie jest ok ale mam chyba jeszcze pompa paliwa u siebie do wymiany -
Prosze o sugestie jaka pompa paliwa byłaby najlepsza do mojego auta .Auto po chipie 180 ps pompa orginalna czy moze jakas inna tylko oby pasowały podłaczenia Za podpowiedzi
-
[B6 AVJ] Część pomiędzy katalizatorem a turbiną cała czerwona -w koncu sa popraw
dawid1 odpowiedział(a) na dawid1 temat w Audi A4 B6/B7
Dokładnie auto po chipie ,ale potem miało zmieniony moduł komfortu i zostało wgrane seryjne oprogramowanie w aso i zmieniony filtr paliwa no i od tamtej pory auto zaczeło własnie tak wariowac -
112 EURO ale musiałem oddac stary