Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Część pomiędzy katalizatorem a turbiną cała czerwona -w koncu sa popraw


dawid1

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to normalne zeby ta czesc pomiedzy katem a turbina po ostrym wstawianiu była az cała czerwona .A jechałem moze 5 min to było w nocy otworzyłem maske i myslałem ze mi sie cos tam ztopi,nawet kolektor wyd był czerwony.Wiec nasowa sie pytanie czy to normalne zjawisko????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne - przy dłuższej ostrej jeździe u mnie turbo świeci jak H4 w nocy :decayed: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

równie dobrze moze to byc przypchany KAT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne - przy dłuższej ostrej jeździe u mnie turbo świeci jak H4 w nocy

TO nie jest normalne. Ja rowniez mialem problem ze swiecacym turbem ktory pozniej okazal sie dla niej zabojczy... zla praca N75 -> WG i turbo krecilo sie wiecej niz bylo potrzebne... czyli je przekrecalem. Po regeneracji i ponownej regulacji, nawet kiedy ostro jade, turbo sie rozgrzewa ale widac, ze swieci tylko "w srodku " a cala reszta jest normalna. Przyjrzalbym sie problemowi nieco blizej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie wydaje mi się żeby to było normalne...

na początek zrobiłbym logi

a potem zastanowił sie jeszcze nad wycięciem katalizatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzien temu wymieniłem kata na nowy wymieniłem druga sonde i dalej pokazuje mi sie bład od kata 16804 auto jest zamulone jakby turbo sie nie załaczało ,jutro jade robic logi czy ktos wie na jakim kanale sprawdzac? nie wiem juz sam co mam robic vag nic wiecej nie pokazuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzien temu wymieniłem kata na nowy wymieniłem druga sonde i dalej pokazuje mi sie bład od kata 16804 auto jest zamulone jakby turbo sie nie załaczało ,jutro jade robic logi czy ktos wie na jakim kanale sprawdzac? nie wiem juz sam co mam robic vag nic wiecej nie pokazuje

zrób logi kanału:

3

20

31

34

115

i wrzuć na forum...

zobaczymy co w trawie piszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie tak sobie myślę...sprawdzilibyście jeszcze pompę paliwa...bo coś mi to wygląda na wysoki afr i egt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe bo prawie zawsze przy przekreceniu kluczyka na zapłon jest dziwny dzwiek jakby z pompy krutkie brrrrrrr czy moze miec to wpływ na moje problemy

musicie podłączyć manometr pod listwę paliwa i się przejechać, sprawdzić czy jest cały czas 4 bary (w AVJ ciśnienie na listwie jest stale)... jeżeli ciśnienie gdzieś spada to wymienić filtr paliwa (tam jest regulator cisnienia) jeżeli nadal będzie spadało ty wymienić pompę paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze w serwisie powiedzieli mi zebym najpierw wymienił uszczelke miedzy katem a turbo tak tez zrobiłem ale nie pomogło

ale na co to miało pomóc ? :tongue4::polew: :polew:

kurde te serwisy to mnie rozwalają :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz to przerobić na tabelę w exelu... w ten sposób zapisane to czarna magia...

na którym biegu to było robione?

wiesz, że masz 4 bieg wrzucić ok 2000rpm i jechac na tym 4 biegu do 7000rpm do odcinki ?

jak 4 bedzie z szybki mozna 3 bieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid1 tu masz opisane jak to zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/jak_ladnie_zapisac_logi_w_exelu-t6533.0.html;

Odpowiedz#2 - Ja w ten sposób robię i jest git :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Henrykus

Początek "świecenia" stali zaczyna się od 520-580 stopni . Metal przybiera kolor brązowo-czerwony szczególnie dobrze widoczny jak jest ciemno.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początek "świecenia" stali zaczyna się od 520-580 stopni . Metal przybiera kolor brązowo-czerwony szczególnie dobrze widoczny jak jest ciemno.

Pozdr.

temp. spalin to ok 900 st.C, początek zadziałania kata to chyba 700 st. C

- moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma.

-Polataj troche ale spokojnie zmieniając biegi przy 2500 rpm i po jakichś 15 min sprawdz czy świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...