Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pasek obciera o rolke napinacz - sposób ustawienia pompy wtryskowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni grupowi cze , mam problem z ustawieniem pompy wtryskowej ( względem innych kół )

Źle mi prowadzi pasek który w efekcie ociera się rolkę napinacza… w grę wchodzi po sprawdzeniu liniałem welkość rzędu 1-2 mm ( pompa była zrobiona łożyska koło itd. ) chodzi o samo zamontowanie jej

Jakie są sposoby ustawienia pompy ? czy takie rzeczy się robi … czy do tego warsztat musi mieć specjalne urządzenia ???

Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

Nie bardzo mam jak zrobić zdjęcie poniewaz przechyał całej pompy jest minimalny wiec trudno to uwiecznić na zdjęciu.

Opublikowano

wydaje mi sie ze sa potrzebne specjalne narzedzia...

istnieje możliwość dania tego do warsztatu?

Opublikowano

z tego co wiem to pompe wtryskową reguluje się tylko do ustawienia kąta a nie względem innych kół :mysli:

Opublikowano

z tego co wiem to pompe wtryskową reguluje się tylko do ustawienia kąta a nie względem innych kół :mysli:

Może coć nie tak włożyli w uchwyty (coś przeszkadza w odpowiednim ułożeniu)??? :mysli:

Opublikowano

witam

panowie czy ktos wogole demontowal pompe wtryskowa ??

bo z tego co czytalem to nikt chyba nie wie ze z tylu pompy jest wyciecie pozwalajace regulowac kot osi paska i jest jeszcze jedna srobka na 13 kluczyk przy podstawie pompy ktora trzeba tez popuscic

w zaleznosci czy pasek schodzi do srodka to odsuwamy od silnika a jesli na odwrut to proszte nie rzeba zadnych specjalnych umiejetnosci pozdrawiam bartek

Opublikowano

To ciekawe.

Opublikowano

W jednym warsztacie pwoiedzlimi mi ze trzba wymienić uchwyt łaczący silnik z pomą ( na samej pompie podbomno nie ma regulacji ) ....tak powiedzli mi w warsztacie... :mysli:

Ja znowu słyszałem od pomiarza ze on sam często ustawia pompy bo mają regulację ... :mysli:

Juz sam zgupiałem ,,,, :kox:

Opublikowano

teraz zagldąnołem pod moją ...

Moje zdziwienie jest o tyle większe poniewaz ja potrzbuję przesunąć pompę osiowo ( poniewaz koło wału nie jest idelanie w płaszczyżnie z kołem pompy a pasek idze po krawędzi zewętrznych tych kół i ociera sie o jedną zewnętrzną krawędz rolki )

Z tego wynika ,ze nie ma moliwości albi jestem wprowadzany w bład ...

Dzwoniac do aso mowiac ze chiałbym tzw łącznik pompy z silnikiem ... nazywa sie to korpus i coś jeszce to tylko wydatek rzędu 1100zł :wallbash:

I oczywiście ni bede miał pewności czy to

Zostało sparwdzone ze ustawienie pompy wpływa na tor pracy paska.

Przypominam ze poma była wałnie w tym celu zrobiona i ma łozyskoanie itd.

Opublikowano

Nie dam rady dzisiaj zajrzeć bo auto będę miał wieczorem. Jeśli dobrze rozumię to brak ci wspólnej płaszczyzny wszystkich kół pasowych a nie braku równoległości osi pompy względem osi innych kół, czy dobrze rozumuję??? :mysli: Jeśli tak, to trzeba obczaić koło pasowe od pompy. Może jest tam jakaś podkładka, którą dali lub nie i to spowodowało przesunięcie. Może ETKA coś pokaże???

A przed tym remontem miałeś wszystko w płaszczyźnie?

Opublikowano

Dokładnie

Tak ne imiałem zadnego problemu!!! zrobiłem 45 tkm i było git ... teraz juz mam 3 pasek.

Wiesz przykładając liniał do płaszczny koła pompy i do koło głowicy nie ma między nimi lini prostej koło pompy jesl lekko przechylone szpara 1-2 mm...

NIe jestem specem ale przsunięcie minimalne pompy i bedzie dobrze.

:mysli:

sam juz nie wiem ,,, a wolałby wiedzieć czy wszytko zrobiłem zanim jedna podkałda w warztacie bedzi mie kosztawac kilka stówek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...