d0min Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Witam Kolegów, Mam serdeczną prośbę, potrzebowałbym aby ktoś mądrym okiem spojrzał na zrobione przeze mnie logi dynamiczne( z różnych kanałów) i podpowiedział w czym tkwi problem, co można byłby sprawdzić ewentualnie wymienić. Problem jest tego typu, że samochodu jest (wydaje mi się) jak na swoją zadeklarowaną moc 150KM, dość słaby. Miewa raz lepsze dni wówczas odnoszę wrażenie, że przyspiesza naprawdę żwawo i dynamicznie a w większości przypadków ciężko jest mu się rozbujać, brak mu dynamiki. Mam wrażenie jakby turbina nie działała tak jak powinna. Mam LPG. Objawy są odczuwalne zarówno na LPG jak i na PB. logi robione na PB Logi wykonane po skasowaniu błędów. Błędy jakie zarejestrowałem przed logowaniem: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent Poniżej linki do logów: Dynamiczny: Grupy 001, 003, 010: http://vaglogi.pl/log-001_003_010_d485ho3.html Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_09D3A.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_5zGg0m.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_T9FkyP.html Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_yDI5f.html Będzie wdzięczny za interpretację, wszelkie sugestie i podpowiedzi. Z góry dziękuję.
przem8 Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Coś nie działają wszystkie linki. Przepływka za mało mierzy, daj screena z gr 93. Logi robi się parami 2+33, 3+20 i 115+118 do odcinki.
d0min Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 3 godziny temu, przem8 napisał: Coś nie działają wszystkie linki. Przepływka za mało mierzy, daj screena z gr 93. Logi robi się parami 2+33, 3+20 i 115+118 do odcinki. Z tego co widzę po wklejeniu linków do przeglądarki każdy z nich odtwiera się bez problemu. Wskazane grupy są zalogowane, co prawda nie do odcinki i z jeszcze jednym blokiem. Spróbuję wyonać logi wg. wskazówek. Czy na ten moment coś jeszcze widać z tych logów?
przem8 Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Próbuje 2+3+20 i jest błąd. Z turbo wygląda, że jest ok.
d0min Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 Może tak będzie lepiej: Dynamiczny: Grupy 001, 003, 010: http://vaglogi.pl/log-001_003_010_d485ho3.html Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_09D3A.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_5zGg0m.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_T9FkyP.html Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_yDI5f.html
Mano4 Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Logi na gazie?Jak tak to jedź na regulacje bo szkoda samochodu totalny brak paliwa .
przem8 Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Przecież pisał, że na benzynie. Najprawdopodobniej przeplywka do wymiany ale niech powtórzy logi 2+33 i 3+20 do tych 6 tys.
d0min Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 2 godziny temu, Mano4 napisał: Logi na gazie?Jak tak to jedź na regulacje bo szkoda samochodu totalny brak paliwa . Logi robione na PB oczywiście.
d0min Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 Panowie, chciałbym odświeżyć temat. Znalazłem w końcu chwilę czasu i zrobiłem ponownie logi. Tym razem grupy 001,002,115 oraz 003, 008, 011. Problem dalej ten sam czyli zauważalny brak mocy lub wahania mocy, raz lepiej raz gorzej. Zauważyłem też, że podczas logowania wciskałem pedał gazu w podłogę co chyba nie jest to faktycznie odzwierciedlone w logach, parametr load na poziomie 70%. Ostatnio byłem na serwisie i stwierdzili, że może być coś z przepływomierzem ale nie są na 100% przekonani. Moglibyście zerknąć i podpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny: Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_003_dRXQqB4.html Grupy 001, 002, 115: http://vaglogi.pl/log-001_002_115_69qZY.html
przem8 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Ileż można pisać, że robi się grupy 2+33, 3+20 i 115+118? Wygląda na padnięty przepływomierz.
d0min Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 W dniu 26.11.2019 o 22:13, przem8 napisał: Ileż można pisać, że robi się grupy 2+33, 3+20 i 115+118? Wygląda na padnięty przepływomierz. Mam nadzieje, że na podstawie tych logów będzie można coś więcej powiedzieć. Bardzo proszę o weryfikację i podpowiedzi. Z góry dziękuje. Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_SY2fx.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_c4VsYi0.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_97GX1lM.html
d0min Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Dobra, przepływomierz wymieniony. Oczywiście ORI, Boscha. Po pierwszej krótkiej jeździe wrażenia pozytywne, auto odczuwalnie żwawiej się rusza przy niższych obrotach. W następnych dniach napiszę coś więcej.
d0min Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 Samochód w końcu jedzie... co prawda na LPG trochę gorzej (będę musiał podjechać na regulację) ale wymiana przepływomierza zrobiła ogromną robotę. Oto logi zrobione na nowym przepływomierzu: Grupy 002, 003, 115: http://vaglogi.pl/log-003_002_115_XCv3n.html Mam jeszcze jeden problem a mianowicie: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - Jak można ten błąd zdiagnozować i ewentualnie co może być tego przyczyną? Czy w związku z ty, błędem powinienem odczuwać jakieś objawy podczas jazdy? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Z góry dziękuję.
przem8 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, d0min napisał: Mam jeszcze jeden problem a mianowicie: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - Przestawiony rozrząd na 99%. Zrób screena grup 90+93 Bardziej przydatny byłby log 2+33 niż to co wyżej, bo korekt nie ma. Przepływka mierzy ok. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez przem8
d0min Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Oto logi z wskazanych grup: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_97HdB28.html Czy to nie przypadkiem kwestia napinacza i łańcucha rozrządu? Na pewno mam przypadłość, która już niejednokrotnie opisywana byłą na różnych forach, a mianowicie czasami po odpaleniu na zimnym silniku przez ok 1-2 sekundy słychać metaliczny odgłos. Poniżej screen z grup 90+93: Edytowane 17 Grudnia 2019 przez d0min
przem8 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Masz przestawiony rozrząd o ząbek na pasku.
d0min Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2019 Ale jak to się mogło stać? Rozrząd sam przeskoczył? Czy istnieje jakaś możliwość ustawienia go bez demontarzu pasa przedniego? Czym skutkuje jazda z tą usterką?
przem8 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Został zle złożony zapewne. Ewentualnie uszkodzony napinacz co skutkuje luźnym paskiem i mógł przeskoczyć. Zacznij od sprawdzenia ustawienia na pasku, a potem moge Ci dopisać inne teorie. Co drugie 1.8t jezdzi ze złym synchro rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się