Jump to content
IGNORED

[B5 AKN] Prośba o analizę logów


Recommended Posts

Posted

Siemanko,

- coś nie dobrego dzieje się z wtryskiwaczami lub pompą wtryskową (jakość "dokładność dawki" wtryskiwanego paliwa na granicy grupa 001 statyczna), praktycznie wszystkie korekcje wtryskiwaczy (grupa 013 i 014 statyczna) poza dopuszczalną normą. Możliwe także, że coś niedobrego dzieje się z hydrauliką zaworów, zdejmowałeś dekle?? jeżeli nie to je zdejmij i sprawdź w jakim stanie są wałki, czy są powycierane lub krzywki na miejscu i całe, czasami jakaś lubi się złamać przy wyeksploatowanym silniku............

- dziwny kąt wtrysku (tu niech wypowiedzą się fachowcy) kąt wtrysku na LATE i EARLY w ogóle się nie zmienia a powinien (norma to od 0 stopni ATDC do 4 stopni ATDC na LATE) przyjmuje się, że ideałem są 2 stopnie ATDC, u ciebie 0 stopni ( grupa 004 bs) i nic się nie zmienia.....

- przepływomierz strasznie tnie dawkę, być może czyszczenie pomoże.... (grupa 003 logi dynamiczne)

- czy w trakcie robienia logów miałeś dobrze rozgrzany silnik??? bo z logów widać, że termostat do wymiany...... temperatura ok. 78 st. C

pozdrówka...

Posted

Dwie rzeczy:

drobna - termostat do wymiany

powazniejsza - uszkodzony wtrysk sterujacy-auto chodzi na mapie awaryjnej - nie mozna na odleglosc stwierdzic czy wtrysk jest uszkodzony czy tylko odlaczony prądowo... dla pewnosci odczytaj jeszcze bledy z pamieci ECU.

Podniesione korekcje mogą byc efektem ww.uszkodzenia.

Pozdrawiam

Posted

w aucie wymieniany byl sterownik pompy paliwa znaczy cos sie tam zfajczylo i nowy byl zakladany moze to byc tego przyczyna ze cos nie tak z wtryskiem zrobili?

Posted

Tak jak prosilem... odczytaj błedy z pamieci ECU i nam je zaprezentuj...

Posted

Z błędów w silniku wyszło: No fault code found.

;)

ale były te:

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06335

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Można powiedzieć że błędy doś popularne w tym modelu[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 21:29_________________________________________________A Buszek auto jak było u mechanika to popatrzył na wałki?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...