Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Prośba o analizę logów


Buszek

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

- coś nie dobrego dzieje się z wtryskiwaczami lub pompą wtryskową (jakość "dokładność dawki" wtryskiwanego paliwa na granicy grupa 001 statyczna), praktycznie wszystkie korekcje wtryskiwaczy (grupa 013 i 014 statyczna) poza dopuszczalną normą. Możliwe także, że coś niedobrego dzieje się z hydrauliką zaworów, zdejmowałeś dekle?? jeżeli nie to je zdejmij i sprawdź w jakim stanie są wałki, czy są powycierane lub krzywki na miejscu i całe, czasami jakaś lubi się złamać przy wyeksploatowanym silniku............

- dziwny kąt wtrysku (tu niech wypowiedzą się fachowcy) kąt wtrysku na LATE i EARLY w ogóle się nie zmienia a powinien (norma to od 0 stopni ATDC do 4 stopni ATDC na LATE) przyjmuje się, że ideałem są 2 stopnie ATDC, u ciebie 0 stopni ( grupa 004 bs) i nic się nie zmienia.....

- przepływomierz strasznie tnie dawkę, być może czyszczenie pomoże.... (grupa 003 logi dynamiczne)

- czy w trakcie robienia logów miałeś dobrze rozgrzany silnik??? bo z logów widać, że termostat do wymiany...... temperatura ok. 78 st. C

pozdrówka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy:

drobna - termostat do wymiany

powazniejsza - uszkodzony wtrysk sterujacy-auto chodzi na mapie awaryjnej - nie mozna na odleglosc stwierdzic czy wtrysk jest uszkodzony czy tylko odlaczony prądowo... dla pewnosci odczytaj jeszcze bledy z pamieci ECU.

Podniesione korekcje mogą byc efektem ww.uszkodzenia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aucie wymieniany byl sterownik pompy paliwa znaczy cos sie tam zfajczylo i nowy byl zakladany moze to byc tego przyczyna ze cos nie tak z wtryskiem zrobili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak prosilem... odczytaj błedy z pamieci ECU i nam je zaprezentuj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z błędów w silniku wyszło: No fault code found.

;)

ale były te:

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06335

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Można powiedzieć że błędy doś popularne w tym modelu[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 21:29_________________________________________________A Buszek auto jak było u mechanika to popatrzył na wałki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...