Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Przedstawiam wykres 2.0TDi CR 140PS by MR-MOTORS. To nasze autko testowe, o tych silnikach mogę powiedziec tyle ze przyszłosc coustomowych modyfikacji nalezy do nich. Przedstawiony wykres to spokojna modyfikacja dla Klienta do jazdy na codzień. Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował.

tiguan.th.jpg

Pozdrawiam

Posted
:hi: to jest wykres :good:
Posted

:oklaski: :oklaski:

zaskakujesz przy każdej modyfikacji :naughty:

Posted

Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował.

a pokazesz ten wykres ... :wink4:

Posted

Witek po pierwsze :good::notworthy:

Po drugie - jakie to konkretnie auto?

Po trzecie - ile ładowała suszara w serii?

Po czwarte - czy przy 192 PS ma nadal DPF czy jest wywalony?

Posted

jak zwykle piękny mod i wykres z MR Motors :good: :>

Posted

Irek tylko soft zmodzony reszta seria :wink4:

Posted

tylko soft zmodzony reszta seria

Tym bardziej chylę czapkę przed wynikiem :hi:

Posted

wykres super. Ciekawe jak sie te 192 bedzie spisywac :mysli:

Posted

szoken machen :slina::evil: :evil: :shocked: :shocked:

Posted

To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu :wink4:

Posted
:) ładnie - mojemu klekotowi powoli zaczyna brakować mocy jak widzę coś takiego :)
Posted

To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu :wink4:

:shocked: i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ...

Posted

Jako, że lubię czasmi tak drążyć temat, że Witek nazywa mnie "chorym człowiekiem" :decayed: to poczyniłem pewne działania.

Jak już pisałem wcześniej, zainwestowałem troche $, kupiłem turbiny od motorów CR 143 KM i 170 KM. Wczoraj przyszła do mnie turbina BRD uszkodzona. Kupiłem ją specjalnie po to by rozebrać na cześci pierwsze i porównac z CR. Jak na tą chilę nie dziwi mnie juz wynik Witka. CR 143 KM może być moim zdaniem, nie dużo mniej wydajny jak BRD, a CR 170 KM powinien być wyraźnie wydajnieszy. Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne. :cool1:

Posted

Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne. :cool1:

sa tajne ... ? :cool1:

Posted

Spanky chwilowo tak :decayed:

Jak wiesz i tak je opublikuje, jak teoria potwierdzi się w praktyce :wink4:

Posted

:shocked: i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ...

Zapomniales dodac:

"dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie" :decayed: :decayed:

Posted

Zapomniales dodac:

"dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie"

Rozumiem, że Twoim skromnym zdaniem Rogal jest tym kijowym tunerem i nie wie co zrobił wypuszczając auto na drogę? :cool1:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...