D3lloR Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Cześć, chciałem pochwalić się w jaki sposób udało mi się uratować pompę wspomagania, ale pokolei. Kilka dni po kupnie auta zacząłem mieć problem z wspomaganiem, objaw był taki że na parkingu, i przy wolnej jeździe wspomaganie raz było, raz nie. Kierownica w miejscu obkręcała się o pół obrotu i ma tym koniec, pompa przy tym nie piszczala. Magiel był regenerowany, olej świeży, więc została tylko pompa. Miałem już wymienić ją, ale znajomy mechanik wspomniał o zaworku regulującym ciśnienie na pompie, który jest pod srubą na klucz 22. Po wykreceniu sruby i wyciągnięciu zaworka okazało się że jest odkręcona śruba która dociska sprężyne w środku. Po dokrecenii tej śrubki i złożeniu wszystkiego do kupy wspomaganie wróciło ? Na zdjęciu widać jak to wygląda. Mam nadzieje ze komuś to pomoże, i uchroni przed zbędnymi kosztami ?
wesz82 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 To jest tak zwana "kryza" Ktoś już coś kombinować że śruba nie dokrecona była. Ludziki je rozwiercaja chcąc uzyskać większe ciśnienie robocze. Sam próbowałem to robić i efekt był taki jak ty miałeś wcześniej. Gratki roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się