roberto333 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Proszę o pomoc, w analizie logów, turbo bardzo wolno wstaje do jakieś 2400 obrotów silnika, później już ładnie się zbiera. Geometria świeżo po czyszczeniu, wcześniej była całkowicie zapieczona. Może źle była wyczyszczona albo N75 szwankuje? Logi dynamiczne: Grupa 11 https://log.malonetuning.com/chart/257231#H8KLCABNw4rDs1wCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Grupa 4 https://log.malonetuning.com/chart/257230#H8KLCADDt8OKw7NcAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCwqvDrG1KLzoNXcOANcKSRsORPcO9VsKFwrHDi3M%2Bw74YYcOUw5dDKlMxXcKXBnhLw5jDj1lNw57DvMKdCMKFK1t2woZLw6rDhsOmw6RKO8OlXXpxNXnCmsOow7hdYFLCnn4mwo3DvQ9iw4AhIcKEwpPDssOqw5rCllnCvEvCuMKnw7QBwqzClEgzwpEAAAA%3D Grupa 1 https://log.malonetuning.com/chart/257227#H8KLCABzw4vDs1wCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA Grupy 3 i 10 https://log.malonetuning.com/chart/257229#H8KLCADDksOLw7NcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsKsO%2BTMOpQ3XCoQZmM8OSTMOmwr5ewrvCgcO4eMOPwrknRsK4w6vDsybClcKpwpgucwMcEnY4wqnDicOGw5%2FCiVDCuMKyZWc4TH3CsTnCucOSSnnClV4cTR5HesO%2FEMKYwpTCh8OvSWPDvxNxw4DCgGc8w6E1IcKEw73CkBfDlzZPw6LDncKHS0ofw4h8wpvCscKXAAAA Grupy 3 i 11 https://log.malonetuning.com/chart/257233#H8KLCADCmMONw7NcAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FZcOPwrtJUcOjw48QDigbwrpJwoUGFlPDu8O1FsKaGMKPM8Ovw41YC8OPw7x6SGLCiiXCt8K1Ak4Oe8K5w6QiOx8RIXLDosOiwpXDoSTDqcONRUkzbcOkN8OpwotzM0tgCl59ZcOtw6UVwrU0w67DhMKHQMKfwp8MRcOiwqzDo8OsMMO%2FwoDCncOQw6AFw68Ow4EMw6zCm8OmwrouMsOuw4zDjcK5L8OSUSrDucKvAAAA Grupy 3, 8 i 11 https://log.malonetuning.com/chart/257228#H8KLCABfw4zDs1wCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D
Resideent Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Wrzuc to na inny serwer,bo nic z tego nie da sie odczytac
kamil-vag Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Sprawdź króciec od vacum pompy czy luźno nie lata oraz czy zaworek zwrotny trzyma w jedną stronę...
roberto333 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2019 Resideent, dziwne bo u mnie jak wchodzę, to wszystkie linki działają. kamil-vag kiedyś już wymieniałem w tym aucie pompę vacu, właśnie ze względu na luźny króciec Wracając do tematu problem rozwiązany. Tak od początku, najpierw dwa razy wyciągałem N75 i czyściłem, nic to nie dawało (w moim przypadku). Mierząc podciśnienie na gruszce bezpośrednio przy turbo odkryłem przez przypadek (ruszając wakuometrem) nieszczelność na przewodzie z dołu przy trójniku. Wizualnie przewód wyglądał bardzo dobrze, dwa lata temu wszystkie były wymieniane. W miejscu nachodzenia na trójnik od wewnątrz miał mikropęknięcia i tam pojawiała się nieszczelność. Wniosek z tego taki, aby na przyszłość w problemach z turbo z automatu wymieniać wszystkie przewodu na podciśnienie, tym bardziej że jest to koszt niewielki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się