Skocz do zawartości

roberto333

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roberto333

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia roberto333

2

Reputacja

  1. Resideent, dziwne bo u mnie jak wchodzę, to wszystkie linki działają. kamil-vag kiedyś już wymieniałem w tym aucie pompę vacu, właśnie ze względu na luźny króciec Wracając do tematu problem rozwiązany. Tak od początku, najpierw dwa razy wyciągałem N75 i czyściłem, nic to nie dawało (w moim przypadku). Mierząc podciśnienie na gruszce bezpośrednio przy turbo odkryłem przez przypadek (ruszając wakuometrem) nieszczelność na przewodzie z dołu przy trójniku. Wizualnie przewód wyglądał bardzo dobrze, dwa lata temu wszystkie były wymieniane. W miejscu nachodzenia na trójnik od wewnątrz miał mikropęknięcia i tam pojawiała się nieszczelność. Wniosek z tego taki, aby na przyszłość w problemach z turbo z automatu wymieniać wszystkie przewodu na podciśnienie, tym bardziej że jest to koszt niewielki.
  2. Proszę o pomoc, w analizie logów, turbo bardzo wolno wstaje do jakieś 2400 obrotów silnika, później już ładnie się zbiera. Geometria świeżo po czyszczeniu, wcześniej była całkowicie zapieczona. Może źle była wyczyszczona albo N75 szwankuje? Logi dynamiczne: Grupa 11 https://log.malonetuning.com/chart/257231#H8KLCABNw4rDs1wCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Grupa 4 https://log.malonetuning.com/chart/257230#H8KLCADDt8OKw7NcAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCwqvDrG1KLzoNXcOANcKSRsORPcO9VsKFwrHDi3M%2Bw74YYcOUw5dDKlMxXcKXBnhLw5jDj1lNw57DvMKdCMKFK1t2woZLw6rDhsOmw6RKO8OlXXpxNXnCmsOow7hdYFLCnn4mwo3DvQ9iw4AhIcKEwpPDssOqw5rCllnCvEvCuMKnw7QBwqzClEgzwpEAAAA%3D Grupa 1 https://log.malonetuning.com/chart/257227#H8KLCABzw4vDs1wCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA Grupy 3 i 10 https://log.malonetuning.com/chart/257229#H8KLCADDksOLw7NcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsKsO%2BTMOpQ3XCoQZmM8OSTMOmwr5ewrvCgcO4eMOPwrknRsK4w6vDsybClcKpwpgucwMcEnY4wqnDicOGw5%2FCiVDCuMKyZWc4TH3CsTnCucOSSnnClV4cTR5HesO%2FEMKYwpTCh8OvSWPDvxNxw4DCgGc8w6E1IcKEw73CkBfDlzZPw6LDncKHS0ofw4h8wpvCscKXAAAA Grupy 3 i 11 https://log.malonetuning.com/chart/257233#H8KLCADCmMONw7NcAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FZcOPwrtJUcOjw48QDigbwrpJwoUGFlPDu8O1FsKaGMKPM8Ovw41YC8OPw7x6SGLCiiXCt8K1Ak4Oe8K5w6QiOx8RIXLDosOiwpXDoSTDqcONRUkzbcOkN8OpwotzM0tgCl59ZcOtw6UVwrU0w67DhMKHQMKfwp8MRcOiwqzDo8OsMMO%2FwoDCncOQw6AFw68Ow4EMw6zCm8OmwrouMsOuw4zDjcK5L8OSUSrDucKvAAAA Grupy 3, 8 i 11 https://log.malonetuning.com/chart/257228#H8KLCABfw4zDs1wCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D
  3. Widzę że sporo części trzeba zebrać, jak coś ruszy u mnie w temacie to dam znać. Jak zrobić żeby prędkość była zczytywana z abs? Licznika nie mam zamiaru wymieniać, mam oryginalny kolorowy fis.
  4. Dzięki za zainteresowanie tematem, praktycznie już wszystko wiem co potrzebuje do wymiany. Jakie numery powinien mieć dwumas i sprzęgło do skrzyni HCK? Rozrusznika i łapy też bym potrzebował oznaczenia. greg2505 ja mam 2001 a nie 2003 rok
  5. Właśnie szukam kompletu od BRD, tylko najbardziej obawiam się dwumasy w jakim stanie będzie, a w tych silnikach szybko się wysypywała
  6. Widzę, że trochę zabawy jest, czekam aż ktoś się wypowie co robił u siebie. C4NC3R a jeśli założę skrzynie inną 6 biegową tez będę musiał to wszystko robić co opisałeś. Wiadomo HCK ma długie przełożenia i pochodzi z 170 konnego silnika, może mieć inne wymagania. Ciekawy wątek znalazłem na forum passata http://forum.vw-passat.pl/threads/89966-Wymiana-skrzyni-z-5-na-6-biegow%C4%85-sprz%C4%99g%C5%82o-240mm-(Opis)
  7. Koledzy chcę u siebie wymienić skrzynie biegów na sześciobiegową. Myślałem o skrzyni która ma oznaczenie HCK, co muszę jeszcze kupić oprócz dwumasy i sprzęgła? Czy wybierak biegów również trzeba wymienić? Pytania kieruje do osób które już przerabiały ten temat.
  8. Ja zastosowałem dłuższe wiertło niż standardowe (nie pamiętam rozmiaru), rozwiercałem wkrętarką jednoczesnie trzymając klapę, nic się nie uszkodziło.
  9. Rozwierć wkręty od przodu, następnie daj wkręty z trochę większym łbem, ja tak u siebie robiłem rok temu i jest ok
  10. U mnie AWX i srebrna obudowa, skrzynia 5.
  11. U mnie przyczyną wycieku była stara uszczelka pompy vaku.
  12. Najlepszym sposobem na usunięcie śruby z zwrotnicy jest zerwanie łba śruby i przeciąganie ją w przeciwną stronę poprzez dokładanie nakrętek (12), dodatkowo można stukać w śrubę wybijakiem no i oczywiście jakiś środek penetrujący.
  13. Sławek78 ja też u siebie przerabiałem temat z za twardym zawieszeniem, fabrycznie miałem złożone 1BE -2 cm. od 1BA. Obecnie zamieniłem się z kolegą sprężynami na 1BA, dodatkowo kupiłem w sklepie wszystkie nowe amortyzatory MONROE (takie mieli na półce). Auto nie jest takie "spięte" jak było wcześniej, ale dalej czuć każdą nierówność na asfalcie, zastanawiam się nad kupnem nowych sprężyn.
  14. U mnie jak N75 był nie sprawny to wakuometr wskazywał -0.4 na wolnych obrotach, gdy zmieniłem N75 wskazania wynosiły -0.7. Sprawdzałem w dwóch innych audi i też na wolnych obrotach były wskazania -0.7.
  15. Panowie u mnie po odłączeniu akumulatora dwa dni temu znikła antenka i do tej pory nie mam dodam, że wcześniej cały czas była odkąd kupiłem auto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...