Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX, 1.9 TDI. Turbo wolno wstaje. Proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc, w analizie logów, turbo bardzo wolno wstaje do jakieś 2400 obrotów silnika, później już ładnie się zbiera. Geometria świeżo po czyszczeniu, wcześniej była całkowicie zapieczona. Może źle była wyczyszczona albo N75 szwankuje?

 

Logi dynamiczne:

Grupa 11

https://log.malonetuning.com/chart/257231#H8KLCABNw4rDs1wCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA

Grupa 4

https://log.malonetuning.com/chart/257230#H8KLCADDt8OKw7NcAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCwqvDrG1KLzoNXcOANcKSRsORPcO9VsKFwrHDi3M%2Bw74YYcOUw5dDKlMxXcKXBnhLw5jDj1lNw57DvMKdCMKFK1t2woZLw6rDhsOmw6RKO8OlXXpxNXnCmsOow7hdYFLCnn4mwo3DvQ9iw4AhIcKEwpPDssOqw5rCllnCvEvCuMKnw7QBwqzClEgzwpEAAAA%3D

Grupa 1

https://log.malonetuning.com/chart/257227#H8KLCABzw4vDs1wCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA

 

Grupy 3 i 10

https://log.malonetuning.com/chart/257229#H8KLCADDksOLw7NcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsKsO%2BTMOpQ3XCoQZmM8OSTMOmwr5ewrvCgcO4eMOPwrknRsK4w6vDsybClcKpwpgucwMcEnY4wqnDicOGw5%2FCiVDCuMKyZWc4TH3CsTnCucOSSnnClV4cTR5HesO%2FEMKYwpTCh8OvSWPDvxNxw4DCgGc8w6E1IcKEw73CkBfDlzZPw6LDncKHS0ofw4h8wpvCscKXAAAA

 

Grupy 3 i 11

https://log.malonetuning.com/chart/257233#H8KLCADCmMONw7NcAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FZcOPwrtJUcOjw48QDigbwrpJwoUGFlPDu8O1FsKaGMKPM8Ovw41YC8OPw7x6SGLCiiXCt8K1Ak4Oe8K5w6QiOx8RIXLDosOiwpXDoSTDqcONRUkzbcOkN8OpwotzM0tgCl59ZcOtw6UVwrU0w67DhMKHQMKfwp8MRcOiwqzDo8OsMMO%2FwoDCncOQw6AFw68Ow4EMw6zCm8OmwrouMsOuw4zDjcK5L8OSUSrDucKvAAAA

 

Grupy 3, 8 i 11

https://log.malonetuning.com/chart/257228#H8KLCABfw4zDs1wCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D

 

Opublikowano

Wrzuc to na inny serwer,bo nic z tego nie da sie odczytac

Opublikowano

Sprawdź króciec od vacum pompy czy luźno nie lata oraz czy zaworek zwrotny trzyma w jedną stronę... 

Opublikowano

Resideent, dziwne bo u mnie jak wchodzę, to wszystkie linki działają.

kamil-vag  kiedyś już wymieniałem w tym aucie pompę vacu, właśnie ze względu na luźny króciec

Wracając do tematu problem rozwiązany. Tak od początku, najpierw dwa razy wyciągałem N75 i czyściłem, nic to nie dawało (w moim przypadku). Mierząc podciśnienie na gruszce bezpośrednio przy turbo odkryłem przez przypadek (ruszając wakuometrem) nieszczelność na przewodzie z dołu przy trójniku. Wizualnie przewód wyglądał bardzo dobrze, dwa lata temu wszystkie były wymieniane. W miejscu nachodzenia na trójnik od wewnątrz miał mikropęknięcia i tam pojawiała się nieszczelność. Wniosek z tego taki, aby na przyszłość w problemach z turbo z automatu wymieniać wszystkie przewodu na podciśnienie, tym bardziej że jest to koszt niewielki. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...