Viktor0792 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, Wskaźnik paliwa nigdy nie szedł do rezerwy , nie wiem w czym problem , plywakiem ruszałem gdy dałem do zera to wskaźnik nie spadł, mzoe ta płytka jest popsuta... 1.8T quattro avant Test vagiem wszystko okej wyszło zwrro błędów Edytowane 3 Czerwca 2019 przez Viktor0792
Bromchit Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 W quattro są dwa pływaki. Ich wskazania można podejrzeć w blokach pomiarowych.
bobikos Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Ile na baku przejeżdżasz? Czy należy rozumieć że wskaźnik nie spadł do rezerwy ale paliwa zabrakło w aucie? Podaj kodowanie licznika i opisz trochę dokładniej problem.
Viktor0792 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Poziom paliwa nigdy mi nie spadł do rezerwy zawiesza się wskazówka przed czerwona linią, odkąd kupiłem auto nigdy mi się nie zapaliła kontrolka z rezerwy, w vcds w teście wskazówki przechodzi test wskazówka do 0 zrobi do połowy info pełna, jak do pełna zatankuje to wskaże pełny bak Jskie bloki sprawdzić i jak je odczytać , i gdzie odczytam kod licznika z tego co kojarzę ma chyba 5 cyfr,bale proszę mnie nakierować Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Viktor0792
bobikos Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) jest coś takiego jak kalibracja wskaźników, kanały 33 i 34, do tego można wprowadzać korekty dla poszczególnych czujników - kanały 29 i 30. Niestety nigdy nie robiłem tej kalibracji więc nie podpowiem Ci jak to zrobić w szczegółach http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Instrument_Cluster_(8EC/8ED/8HE) Kodowanie dla B6 masz poniżej: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Instrument_Cluster_(8E2/8E5/8H7) ale podejrzewam że masz poprawnie zakodowany licznik (zrób zdjęcie po wejściu w kanał 17 Edytowane 5 Czerwca 2019 przez bobikos
Viktor0792 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Ok postaram się po pracy ogarnąć temat W sumie nawet nie wiem co tam wybrać z tych opcji w kodowaniu jakie cyfry wpisac Mam kodowanie 01101 w liczniku według rossa tech jest okej więc już sam nie wiem a grupy mi nic nie pokazują Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Viktor0792
Viktor0792 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 dobra , kodowanie dobre miałem ... dalej mam problem nie wiem co mam zrobic ciagle pokazuje np komputer 180 Km i wtedy jujz paliwa nie ma
Bromchit Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Zajrzyj do pływaków może któryś się zawiesił. W vagu to chyba bloki pomiarowe 4, ale nie jestem pewien, musiałbym sprawdzić.
Viktor0792 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 a jeszcze pytanie bo wedlug numerów na allegro pisze ze niby do audi a4 b6 ale silnik 3.0 V6 to moze takie same montowali bo myslalem zeby kupic taki uzywany i sprawdzic bo na moim na potencjometrze jest cos jak by ktos majstrowal kiedys jak by ktos cos lutował 8E0201317N jest jakis szpec co moze mi pomoc bo mnie juz to wkurza
roger18sx Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Ja u siebie mam tak że jak mam fizycznie mniej niż pół baku to czasami się zdaża że wywala kontrolkę rezerwy i wskazówka leży. Przyczyna to lewy pływak. Po wyjęciu i podłączeniu omomierza i ruszaniu pokazuje właściwe wartości tak samo przy podpięciu vcds. Płytka jest ok. Robiłem również kalibrację na pełnym baku i nic to nie dało. Po wpięciu rezystora w wtyczkę lewego pływaka jest ok tyle że wartości są niedokładne.Wiązkę również sprawdzałem i jest ok. Poprostu ażeby mnie to nie denerwowało to staram się mieć ponad pól baku.Podmieniłem pływak lecz kupiłem ten nowszy który działa na odwrót.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się