psg Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Cześć, koledzy potrzebuję opisy bloków wartości dla silnika A4 B6 2.4 BDV 2002r Motor pali 22lity PB lub LPG, zmieniony rozrząd bo był rozjazd jednej strony, zmieniony czujnik temp wody dla ecu, dodane emulatory na dwie tylne sondy lambda bo czasem był błąd niskiej skutecznosci katalizatora, zmieniona dłuzsza odma i nic czasem jest ok ale zwykle paki duzo. Musze poszukać w blokach wartości czy ma za dużo powietrza czy paliwa.
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Logi 2+33, 3+20+21 i 90+93. 2-przepływka 33-sonda 90 i 93 - rozrząd i praca fazatorów 32 - korekty długoterminowe
psg Opublikowano 8 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2019 Dzięki Przemo, zrobię logi i wrzucę może ktoś cos wypatrzy. Wstępnie przepływomierz którego jeszcze nie wymieniałem na wolnych pokazuje 4-4,5 i nie skacze np na 10 zreszta to by spowodowało błędne dodanie paliwa zduszenie silnika.
psg Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć Załączam logi. Pierwszy log (plik w załączniku z grup 3 20 i 21) zle chyba zrobiłem bo zamiast w grupach to dałem zapis z pomiarów rozszerzonych i strona vaglogi tego nie łyka ale może w excelu da sie to poustawiac. Pozostałe dwa logi już sa ok. Jeśli będzie trzeba powtórzę jazdę logujac grupy 3,20,21 Pozostałe logi: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_059z1NR.html http://vaglogi.pl/log-032_090_093_8377g3.html LOG-01-027-03E--a 4-tata.CSV Edytowane 23 Czerwca 2019 przez psg
przem8 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Logi się robi od 1,5 do 6tys na 3-cim biegu z pedałem w podłodze. Po tym co wkleiłeś to mogę Ci napisać, że rozrząd jest poprawnie ustawiony i na jałowych jest ok.
psg Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 Ok bo myślałem ze trzeba po mieście pojezdzic To zrobię logi na 3 biegu już bez grup 90 i 93. W międzyczasie zobaczyłem ze weżyki podcisnienia są sparciałe i je wymienilem, czy one mogą dodawać lewego powietrza bo ssanie jest przecież za przeplywomierzem ?
psg Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć Załączam logi z jazdy 3 bieg obroty od 2500 http://vaglogi.pl/log-002_033_032_10QkiT.html http://vaglogi.pl/log-003_020_021_zHUtaf.html mam też prośbę o informację jak jest u was w kwestii tych zaworków, moj silnik to V6 BDV: Edytowane 29 Czerwca 2019 przez psg
przem8 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Godzinę temu, psg napisał: Załączam logi z jazdy 3 bieg obroty od 2500 Słuchaj, pisałem, że logi mają być od 1,5 do 6 tys obr, pedał wciśnięty cały czas do oporu !!! Ile razy to trzeba powtarzać?
psg Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Tak jest, tak będzie zrobione. Czyli tak: start-> 1,2 i 3 -> padał w podłogę < 6000 rpm chwila jazdy z takimi obrotami i luz.... Ok już rozumiem
psg Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 Logi 3 i gaz w podłogę www.vaglogi.pl/log-002_032_033_2aeNQ.html www.vaglogi.pl/log-002_090_093_r4n46.html
przem8 Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) Przepływka zaniża. Edytowane 13 Lipca 2019 przez przem8
psg Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 Czyli że przepływomierz pokazuje za małą ilość powietrza i sterownik daje za mało paliwa ? Ale to auto by było zamulone a ciągnie normalnie. Daj proszę jeszcze trochę info.
przem8 Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 Po tych logach nic więcej nie widać prócz tego co napisałem. Masz wskazania przepływki jak dla 130 konnego auta mniej więcej. Zrób jeszcze 3+20+21. Jak nie masz nieszczelności to warto by było podmienić przepływomierz albo chociaż ten spróbować przemyć IPA albo jakimś środkiem w sprayu, tylko nie mechanicznie.
psg Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 Sugerujesz nieszczelność bo niby komputer daje dawkę a z danych przepływomierza wynika że jest mało powietrza czyli dosysa sobie skądś? Mam pomysł na wpuszczenie dymu do silnika żeby szukać nieszczelności, na tym zdjęciu dało by radę oznaczyć gdzie podłączyć emiter dymu?
przem8 Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 Lepiej byłoby gdzieś się wpiąć w dolot i pompować około 1bar powietrzem. Patrząc po korektach to silnik sobie jeszcze daje radę z mieszanką ale to nie zmienia faktu, że przepływ niedomaga. Te logi robiłeś na benzynie czy na gazie? Sprawdzałeś korekty w 32 przed kasowaniem błędów?
psg Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 przejazd był na benzynie korekt nie pamiętam ale LTFT są na minus zwykle -2 -3 % max czyli jakby komputer chciał jeszcze skracać czas wtrysku paliwa lpg/PB a tak na oko to gdzie dać dym żeby sprawdzić krótszą odmę ? bo dłuzsza została wymieniona, razem z tym wężykiem białym pomiędzy elektrozaworami wtórnego powietrza
przem8 Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 17 minut temu, psg napisał: korekt nie pamiętam ale LTFT są na minus zwykle -2 -3 % max czyli jakby komputer chciał jeszcze skracać czas wtrysku paliwa lpg/PB Jeździsz na lpg jak rozumiem na co dzień i to były korekty na lpg? Na benzynie jest podobnie? Korekty prawidłowe, dopuszczone przez producenta, to +/-10% (chociaż przyjmuje się, że +/-5% to norma) więc nic Ci tu nie skraca żaden komputer. Sprawdź jeszcze jakie masz korekty po przejechaniu kilkudziesięciu km na benzynie.
psg Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 Korekty które podałem są po jeździe na lpg bo na codzień jeżdżę na lpg, ale auto pali 22litry benzyny i w zasadzie tyle samo lpg. Testy robiłem zalewając cały zbiornik benzyny I robiąc 100km mieszane miasto trasa i tak samo lpg. Każdy rozkłada ręce bo za mało jest tutaj zepsute, chiptunerzy twierdza że takich v6 wolnossacych bez turbiny sie nie rusza i że na hamowni nic nie znajdą. Sprawdzę korekty LTFT na benzynie. Ale najbardziej to bym chciał info gdzie tłoczyc dym dla badania szczelności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się