Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 1.8 Adr Lpg . Czasami pracuje na dwa cylindry .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam pewien problem , audi od jakiegoś czasu przestaje pracować na 2 cylindry , chodzi tak minute dwie potem znowu normalnie . Jest tak ze nawet miesiąc nic mu nie dolega a potem znowu zaczyna chodzic na 2 cylindry kilka minut albo sekund . Świece mają okolo 5000km najechane , kable okolo 10000km .  I teraz pytanie czy to moze być cewka ? Czy coś innego , dodam że problem wystepuje na zimnym jak i na goracym silniku . 

Opublikowano

Raczej na bank cewka. Miałem to samo w swoim ADR. Jak nie masz od kogo pożyczyć na podmianę musisz zaryzykować i kupić w ciemno.  

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz .  Cewka zamowiona , zobaczymy czy cos da. 

Opublikowano

Jaką zamówiłeś?

Opublikowano

SKV , bo orginał 800zl . Ta SKV wyszla 319 zl . 

Opublikowano

Myślę, że oryginał to z 1500zł jak nie więcej. Firmy SKV to ja bym cewek raczej nie kupował. To firma od wszystkiego czyli do niczego. Minimum to NGK. Ja taką kupowałem i działa do dzisiaj (ponad 2 lata).

Opublikowano

Cewka wymieniona , niestety problem dalej występuje . Wiec mamy nowe swiece ,kable i cewke . Zastanawiam sie jeszcze nad filtrem powietrza bo juz ponad rok nie wymieniany . Stare swiece sprawdzalem i ladnie wygladają zero oleju czy nagaru . Co dalej ? 

Opublikowano

Nie widzę opcji żeby filtr powietrza mógł mieć wpływa na takie świrowanie ale tak czy inaczej wymiana raz do roku. Podpinałeś się vagiem? Bez logów trudno coś więcej powiedzieć.

Opublikowano

Wpadłem na jeszcze jeden pomysł , dzis, pojezdzilem troche na benzynie i problem nie wystąpił. Wyczyszcze listwe gazową i zobaczymy czy bedzie cos lepiej . Ogolnie na benzynie silnik całkiem inaczej chodzi . Gaz serwisowany co 10 tys ale wątpię zeby gazownik wpadł na to zeby wyczyscic listwe . 

Opublikowano

Szczerze mówiąc skoro problem występuje na gazie od razu sprawdza się jak sytuacja wygląda na PB. Myślałem, że od tego zacząłeś.

Opublikowano

2 miesiace temu sprawdzalem jak wystąpił problem , wtedy chodzil na dwa gary i na bezynie i na gazie .  Tak jak mowilem ciezko to sprawdzic bo to pojawia sie losowo...  Teraz po wymianie cewki tylko na gazie tak sie dzieje .  Byc moze ktorys z wtryskow sie zapchał , listwe przeczyscilem ale mam wrazenie jak by jeszcze gorzej chodzi na gazie po tej operacji .  Chyba musze poprostu jechac do gazownika zeby to ogarnoł. 

Opublikowano

A wiec powracając do tematu , udało sie naprawic usterke . Nie była to zadna cewka czy swiece . Po sprawdzeniu kompresji i instalacji elektrycznej problem dalej występował, okazało sie ze akumulator miał zwarcie ...  Po wymianie akumulatora na nowy wszystko dziala jak nalezy . Temat do zamknięcia . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...