Barrrtezo Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Sprawa wygląda tak oddałem auto do zakładu specjalizującym się m.in. w regeneracji maglownic. Powód luz na kierownicy, ale tylko w jednym położeniu na środku jakby tryby wybite czy coś takiego. Zadzwonili do mnie po jakimś czasie mówią że moja maglownica nie nadaje się do niczego bo jest pogieta. Zaproponowali że maja taka jak moja po regeneracji zgodziłem sie. Koszt zabawy z geometria wymiana płynu 1500 zł. No i przechodze do meritum, wracam od mechanika i kierownica wcale nie wraca do poziomu 0 luzu już niby nie wyczuwam ale chyba nie tak powinno być? Panowie co począć ? Dodam że auto było najprawdopodobniej po dzwonię w prawe przednie koło... A4b7 2.0 tdi
mszark Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Ciekawe czy wymienili, czy tylko śrubę dokręcili i stąd nie wraca.
Barrrtezo Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2019 Znaczy oni mieli ma stanie taka jak moja po ich regeneracji zgodziłem się na to dali mi niby moja stara. Mam na nią gwarancje. Dzownilem do gościa twierdził że tak jest wszystko sztywno zrobione i trzeba miesiąc jeździć żeby było dobrze, coś chyba nie halo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się