mk_c Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Witam, Bardzo proszę o analizę logów. Walczę z błędem: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Pacjent: Audi A4B6 1.8T BFB 2002r po mapie na 180km 002 + 033 https://log.malonetuning.com/chart/259275?fbclid=IwAR18hJkCvgiYWECXi880IqG8814RA27IBeXmB4lf2EchI5veC_eyp51CGwE#H8KLCAB%2BLxFdAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 + 020 https://log.malonetuning.com/chart/259276?fbclid=IwAR31NEqdqXG19QkyhfgMDxbfBH92e5XnhvKFO9ANpQWXfuSO47zN0GkHxEU#H8KLCADDjS8RXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 + 118 https://log.malonetuning.com/chart/259274?fbclid=IwAR30X9yyUEJo5r41BpS3hvpSk3yr6KdWHgKLhtsb4P5i9-q7oIdZDWHND1o#H8KLCAANLxFdAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Gdzie tkwi problem? Z góry dziękuję.
bartez90 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Sprawdź przepływkę. Spróbuj podmienić na inną sprawną, z boscha. A potem ponów logi. Może też tubo być już w kiepskim stanie.
mk_c Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 Przepływka wymieniona na nową Bosch. Czy problem nie jest gdzieś w ładowaniu. "Load" nie powinien wynosić ok 150%?
bartez90 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Sprawdzana szczelność dolotu? Jak przepływka nowa boscha i sprawna, a dolot szczelny to turbo. Możesz zdjąć kata i obejrzeć w jakim stanie.
przem8 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75.
mk_c Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 Teraz, przem8 napisał: Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Po odłączeniu wężyka od sterowania N75 czuć jak auto rwie do przodu a turbo dmucha na maksa. Test był robiony na krótko i niestety nie mam logów.
przem8 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 (edytowane) Z wtyczką, a nie wężykiem, a to spora różnica. Powinno wtedy dmuchać 0,3. Edytowane 25 Czerwca 2019 przez przem8
mk_c Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 Jak sprawdzić sam N75 czy prawidłowo działa bez robienia logów?
przem8 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, mk_c napisał: Jak sprawdzić sam N75 czy prawidłowo działa bez robienia logów? Ma puszczać przez dwa króćce, a po podaniu napięcia przez wszystkie. Poza tym logami nie sprawdzisz poprawności działania n75. Widać tylko jego wysterowanie w danej chwili. Edytowane 25 Czerwca 2019 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się