kruchy1900 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu gdy jadę na 4 biegu i dodam mocniej gazu zaczyna mocno trząść skrzynia biegów i przenosi się to na samochód. Jeśli ktoś miał taka sytuacje to proszę napisać co to było, nie chcę oddawać w ciemno auta do warsztatu ponieważ w moich okolicach nie ma zaufanego mechanika, który na koszty nie naciągnie
spetsnaz Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu gdy jadę na 4 biegu i dodam mocniej gazu zaczyna mocno trzesc skrzynia biegów i przenosi się to na samochód. Jeśli ktoś miał taka sytuacje to proszę napisać co to było, nie chcę oddawać w ciemno auta do warsztatu ponieważ w moich okolicach nie ma zaufanego mechanika, który na koszty nie naciągnie Zacznij od wymiany poduszki pod skrzynią. U mnie objawy były podobne i pomogło.
kruchy1900 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 Zmieniłem obydwie poduszki pod skrzynia i dalej trzęsie skrzynia i autem. Możliwe ze to od układu paliwowego???
niewiarek Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Zmieniłem obydwie poduszki pod skrzynia i dalej trzęsie skrzynia i autem. Możliwe ze to od układu paliwowego??? a na innych biegach i na wybojach a także w trakcie przyśpieszania i hamowania nic sie nie dzieje z drązkiem zmiany biegów?????
zbychzz Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 hmm... dziwna sprawa. Napisz jeszcze przy jakich obrotach tak zaczyna trząsać - swoją drogą to zwróć czy to nie aby nie trzęsie jeszcze czym innym bo przy wyższych biegach możnabyłoby zaobserwować latanie kierownicy przy przyspieszaniu ale to już wtedy koło dwumasowe się kłania.
jaro4444 Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Jak dasz w pedał ma 3 to się nic nie dzieje? Zrób taki test - 1600 obr/min, 5 bieg (czyli gdzieś ok 70 - 80 km/h) nagle dodaj gazu. Jak zaczn ie dziwnie wibrować ok 2000 obr to dalej rozpędzaj i zobacz czy wibarcje ustają. Jeśli ustają to zrób jeszcze jeden test - rozpędzaj gwałtownie na 5 biegu od ok 80 do 120 km/h, a następnie wciśnij sprzegło i jedź luzem - zwróć uwagę czy lekko poszarpuje za kierownicę. Jak wibruje tylko przy ostrym przyśpieszaniu ok 2000 obr to najprawdopodobniej dwumas, jak też jak leci na luzie - to wewnętrzne przeguby półosi.
tk74 Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Witam,mam to samo po zmianie softu wzrósł moment i dwumas dostał czkawki,im częściej będziesz dopuszczał do takiej sytuacji tym szybciej spotka Cię wymiana.Jaro4444 też dobrze Ci sugeruje z tymi przegubami wewnętrznymi,chociaż są pancerne to jednak mogą klękna ać tylko one tez sie objawiają podczas momentu jak i dwumas tylko z mniejsza czestotliwoscia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się